دربی حال و هوای خاص خودش را دارد

برانکو: استقلال تیم با کیفیتی است/ طارمی در آینده بهتر خواهد شد

۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۲:۰۷
کد خبر: ۴۵۷۷۶۰
برانکو: استقلال تیم با کیفیتی است/ طارمی در آینده بهتر خواهد شد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم تمام وظایف خود را به درستی انجام دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی در دربی هشتاد و سوم مقابل استقلال گفت: بازیکنانم تمام وظایف خود را به درستی انجام دادند و شانس رسیدن به پیروزی داشتند اما متاسفم که به برد نرسیدیم.

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل عصر جمعه تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: یک دربی دیگر را پشت سرگذاشتیم. قبل از هر چیز از هوادارانمان تشکر می کنم که با بیشتری تعداد ممکن آمدند و کنار ما بودند. بازیکنانم تمام وظایف شان را انجام دادند.

وی افزود: دربی حال و هوای خاص خودش را دارد و استقلال هم نشان داد که تیم خوبی دارد. مایل هستم به بازیکنانم به خاطر تمرکز بالا و اراده شان تبریک بگویم. متاسفانه بازی را نبردیم. اما این بازی خوش بینی را به ما داد که به هدف مان نزدیکتر شویم. بازی در این شرایط هوایی سخت بود. مخصوصا با روش بازی ما. اما به هر حال راهمان را ادامه می دهیم و از همین الان خودمان را آماده می کنیم برای دیدار با سپاهان.

برانکو درباره عملکرد مهدی طارمی و در پاسخ به این پرسش که چرا وی را تعویض نکردید گفت: با صحبت شما موافق هستم که طارمی مدتها در کنار ما نبود و آماده نیست. اما به هر حال ایشان آقای گل فصل گذشته است و خیلی خطرناک است و بعد از بازی با سپاهان بازهم به اردوی تیم ملی خواهد رفت. انتظار دارم مشکلاتش را حل کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش مبنی بر دلایل گل نزدن بازیکنان تیمش مثل فصل گذشته گفت: دنبال توجیه نیستم اما باید قبول کنیم که وحید امیری به عنوان مهاجم خوب ما مصدوم است و به این بازی نرسید. در حال رفع نواقص هستیم. علیپور هم هنوز جوان است و نیاز به آرامش دارد. با این حال بازی به بازی قدرت تیم ما نشان داده می شود.

برانکو درمورد نرسیدن تیمش به پیروزی گفت: نکند انتظار داشتید که ما مقابل استقلال 15 موقعیت گل داشته باشیم؟ رحمتی هم مثل بیرانوند بهترین دروازه بان ایران است. شما کیفیت تیم استقلال را نادیده نگیرید. درست است که این تیم در انتهای جدول است اما آنها بازیکنان خوبی دارند و قطعا روز به روز بهتر خواهند شد.

وی ادامه داد: دفاع ما بسیار مطمئن عمل کرد. من از بازیکنانم کاملا راضی هستم. بخش عمده ای از بازی را تیم ما در اختیار داشت. همانطور که عرض کردم این بازی من را خوشبین کرد.

سرمربی پرسپولیس درمورد تاثیر تعطیلات لیگ روی عملکرد تیم ها گفت: طبیعی است که این تعطیلات روی عملکرد تیم ها تاثیر خواهد گذاشت. هیچ مربی وجود ندارد که بتواند با این تعطیلات کیفیت تیمش را بالا نگه دارد. برنامه تیم ملی با باشگاه ها متفاوت است. به همین خاطر اعلام کردم که از عملکرد تیمم راضی هستم و بخش عمده ای از بازی را ما کنترل کردیم.

برانکو افزود: تلاشمان را کردیم و موقعیت های گلی هم ایجاد کردیم اما هنوز فضای کافی ایجاد موقعیت را نداریم. با این حال در همین بازی هم چند موقعیت خوب ایجاد کردیم. بازهم تاکید می کنم که این دربی است و استقلال هم کیفیت بالای خودش را به نمایش گذاشت.

ایوانکوویچ درمورد اظهار نظر منصوریان که گفته بود تیمش موقعیت های زیادی داشت و باید به پیروزی می رسید گفت: من اصولا در این موارد اظهار نظری نمی کنم. استقلالی ها هم موقعیت هایی داشتند که خطرناک بود. باید تاکید می کنم که اینها هم مثل ما چند ملی پوش دارند.

وی درباره عملکرد داور هم گفت: من فقط باید تبریک بگویم به داور که توانستند فینال المپیک را قضاوت کند. این افتخار بزرگی بود که در المپیک قضاوت کرد. حالا اگر یک خطا هم داشت مهم نیست. صحنه ای که روی طارمی خطا شد نمی دانم داخل بود یا بیرون بود. اگر هم داخل بود موقعیتی بود که یک لحظه باید در موردش تصمیم گرفت.

برانکو درمورد اینکه بهترین بازیکن زمین چه کسی بود گفت: من معمولا در این مورد اظهار نظر نمی کنم. بیرانوند خوب بود اما این چیز عادی بود که بتواند شوت از فاصله چهل متری را مهار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز