بسکتبال آسیاچلنج- تهران

بائرمن: اردن و ژاپن فرقی برای ما ندارند/ بازی با هند تمام شد به دیدار بعد فکر می‌کنیم

۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۰:۱۲
کد خبر: ۴۵۷۷۷۴
بائرمن: اردن و ژاپن فرقی برای ما ندارند/ بازی با هند تمام شد به دیدار بعد فکر می‌کنیم
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است بازی با ژاپن یا اردن در نیمه‌نهای تفاوتی ندارد

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، درک بائرمن در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال ایران و هند که با برتری 77 بر 47 تیم کشورمان به پایان رسید در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که با این بازی را بردیم. بازی خیلی سختی داشتیم اما به هرحال این بازی تمام شد و باید به دیدار بعد و حریف بعد فکر کنیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که چه حریفی را برای نیمه نهایی ترجیح می‌دهید؟ توضیح داد: فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار بگیریم و تعیین این موضوع هم دست ما نیست اما ما کار خود را انجام می‌دهیم. ژاپن و اردن هردو تیم‌هایی قدرتمندی‌اند که تاکتیک‌های متفاوتی به اجرا می‌گذارند اما واقعاً فرقی نمی کند برابر کدامیک از این دو تیم به میدان برویم. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره بازی خوب هند در نیمه نخست گفت: آن‌ها با 2 - -3 بازیکن در نیمه نخست حامد حدادی را گرفته بودند و بعضی بچه‌ها خالی می‌شدند اما نیمه دوم ریتم خودمان را پیدا کردیم و به پیروزی رسیدیم. 

بائرمن درباره تکنیکالی که در این بازی گرفت، توضیح داد: ماجرا این بود که یک تایم اوت اضافه به ما داده شد و این طبق مقررات خطا محسوب می‌شود. 

وی با تمجید از مهران شاهین‌طبع افزود: او بین 2 نیمه از من خواست دفاع زون را در دستور کار قرار دهیم و ما هم این دفاع را انجام دادیم. از او متشکرم، چون در جریان بازی‌ها کمک زیادی به من کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز