فولاد ۱ -۰ پدیده؛

مغضوبی که ستاره شد!

۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۵:۳۷
کد خبر: ۴۵۷۷۸۱
مغضوبی که ستاره شد!
تیم فولاد در هفته ششم در یک بازی خانگی مقابل پدیده به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر فوتبال دو تیم فولاد و پدیده در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فولاد توانست با یک گل به برتری برسد.

تیم فولاد که در بازی هفته گذشته مقابل سایپا به تساوی دو بر دو رسیده بود در هفته ششم در خانه به مصاف پدیده رفت. فولادی ها در این دیدار بازی را هجومی آغاز کردند و چند موقعیت را ایجاد کردند.

در دقیقه 29 داور یک ضربه پنالتی را برای تیم فولاد اعلام کرد که ساسان انصاری توانست گل فولادی ها را به ثمر برساند. نیمه اول این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سودی تیم اهوازی به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم پدیده یکی دو موقعیت را روی دروازه فولاد خلق کرد که با بی دقتی بازیکنان گلی به ثمر نرسید.تیم فولاد نیز صاحب چند موقعیت دیگر شد که موفق به گلزنی نشد.

ساسان انصاری همچون بازی گذشته مقابل سایپا یکی از تاثیرگزارترین بازیکنان تیم فولاد بود که توانست گل پیروزی بخش تیمش را نیز به ثمر برساند. انصاری که چند هفته پیش از پرسپولیس به تیم فولاد آمد با نظر برانکو روی نیمکت قرار میگرفت ولی در چند بازی که برای فولاد انجام داده با بازیهای خوبی که از خود به نمایش گذاشته گواه این موضوع است که سرمربی پرسپولیس بی دلیل این بازیکن را روی نیمکت گذاشته بود.

این بازی در نهایت با نتیجه برد یک بر صفر به سود فولادی ها به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز