همراه با پارالمپیک ریو؛

پوریان: مدال طلا برای ماست/ فینال لندن نباید در ریو تکرار شود

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۳:۱۸
کد خبر: ۴۵۷۸۶۴
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران قهرمانی در مسابقات پارالمپیک را حق تیم ایران دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داوود علی پوریان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران قهرمانی در مسابقات پارالمپیک را حق تیم ایران دانست و گفت که واقعا بچه ها در این مسابقات خیلی زحمت کشیده اند و بازیهای خوبی را نیز به نمایش گذاشته اند.

وی درمورد بازی فینال برابر بوسنی با توجه به اینکه در مسابقات پارالمپیک لندن مدال را به این تیم واگذار کرده اند نیز گفت: فینال لندن یک اتفاق بود که امیدوارم که درریو رخ ندهد چرا که هنوز هم باورمان نمی شود به بوسنی باختیم . ما در این مسابقات حتی یک گیم هم ندادیم و بوسنی را سه بر صفر بردیم. امیدوارم با عنایت خداوند و تلاشی که بچه ها می کنند بتوانیم در برابر بوسنی هم پیروز شویم و قهرمان پارالمپیک شود. واقعا مدال طلا برای ماست.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته درمورد بازی با برزیل گفت: بازی خیلی خوبی بود و تماشاگران برزیلی هم بر هیجان بازی افزوده بودند. ما فکر می کردیم که بازی سختی پیش رو داشته باشیم که خدا روشکر توانستیم برزیل را شکست دهیم. داوری این بازی هم به صورتی بود که کار بچه های ما را خراب می کرد و با اخظارها و خطاهای بیهوده روند بازی را مخصوصا در گیم اول مختل کرده بود. 

نظر شما