تاکید گودرزی بر دلجویی از جوانمردی و رحمان

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۵۸۲۵۲
تاکید گودرزی بر دلجویی از جوانمردی و رحمان
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت که به زودی از قهرمانان پارالمپیکی که در مراسم استقبالشان، مدیران ورزش حضور نداشته اند، دلجویی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه، توضیح داد که غیبت مدیران ورزش در مراسم استقبال از ساره جوانمردی، سیامند رحمان و دیگر ورزشکاران پارالمپیکی، قصوری غیر عمدی بوده و در اولین فرصت جبران خواهد شد.

ناظمی گفت: شخص وزیر و معاونان ایشان و دیگر مدیران وزارتخانه قدردان زحمات و افتخارآفرینی های قهرمانان پارالمپیکی بوده و هستند. پیش از این هم علاقه و احترام خود به این عزیزان را در برنامه های مختلف از جمله بازدید از اردوهای آماده سازی پیش از پارالمپیک و نیز مراسم بدرقه کاروان نشان داده اند. همین امروز صبح هم دکتر گودرزی از نتایج قهرمانان ما در پارالمپیک ابراز رضایت کردند و گفتند که قدردان این عزیزان هستند.

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان دستور داده در اولین فرصت از ساره جوانمردی، سیامند رحمان و دیگر قهرمانان ارزنده ای که به تازگی از ریو بازگشته اند، دلجویی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز