بسکتبال آسیاچلنج- تهران

شاگردان بائرمن برنده به رختکن رفتند

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۳:۴۶
کد خبر: ۴۵۸۲۶۲
شاگردان بائرمن برنده به رختکن رفتند
نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و اردن با برتری 35 بر 28 ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های بسکتبال آسیاچلنج ساعت 18:30 امروز در سالن 12 هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف تیم اردن رفت.

ترکیب ابتدایی ایران: سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، اوشین ساهاکیان، محمد جمشیدی و حامد حدادی

سرمربی: درک بائرمن

ترکیب تیم اردن: دارگوش لامار تاکر، محمدسحر حسین، زید عباس، موسی الوادی و احمد الحمراشه

سرمربی: اثاما محمد فتحی

 

کوارتر نخست؛ ایران 18 – اردن 16

بازی با حمله اردن و ریباند حامد حدادی زیر سبد کشورمان همراه شد تا در ضد حمله محمد جمشیدی 2 پرتاب آزاد به دست بیاورد اما هر 2 پرتاب جمشیدی راهی به سبد اردن نداشت و تاکر با پرتابی 3 امتیازی، سبد اول بازی را برای اردن دشت کرد. حدادی چند ثانیه بعد با تلاش فراوان زیر سبد اردن در چند مرحله سرانجام 2 امتیاز برای ایران گرفت. در ادامه اردن بازی بهتری به نمایش گذاشت و با کار خوب زید عباس 7 بر 2 پیش افتاد اما جمشیدی بسیار زود با پرتابی 3 امتیازی اختلاف را کم کرد. در ادامه بازهم ابتکار عمل در دست اردنی‌ها بود و تاکر با یک فول گل موفق حساب کار را 14 بر 9 به سود تیم خود کرد. پرتاب 3 امتیازی سجاد مشایخی بازهم اختلاف را کاهش داد و چند ثانیه بعد اوشین کار را در امتیاز 14 به تساوی کشاند تا اثاما محمد فتحی، سرمربی اردن درخواست وقت استراحت کند. این تاکتیک جواب داد تا اردن در پایان کوارتر نخست به برتری 18 بر 16 برسد.

 

کوارتر دوم؛ ایران 19 – اردن 10

شاگردان بائرمن در کوارتر دوم بسیار زود نبض بازی را به دست گرفتند و پس از گذشت 3 دقیقه 23 بر 21 از حریف خود پیش افتادند. پرتاب سه امتیاز یخچالی اختلاف را به 5 رساند تا محمد فتحی نخستین وقت استراحت خود را در کوارتر نخست درخواست کند. در بازگشت 2 تیم به میدان حدادی با قلدری توپ را در سبد حریف جا داد. بازیکنان اردن که در مهار حدادی ناتوان بودند مدام سنتر ایران را با خطا متوقف می‌کردند و حدادی هم با پرتاب‌های دقیق خود حساب کار را 30 بر 23 کرد. در امتیاز 32 بر 25 به سود ایران، این بار بائرمن از وقت استراحت استفاده کرد. دفاع فشرده و چند نفره روی حدادی، بعضا ًبا خطا همراه می‌شد. اردن تنها یک امتیاز دیگر به دست آورد که بائرمن در اقدامی عجیب بازهم تایم اوت خواست اما در بازگشت 2 تیم به میدان تاکر با اسلم‌دانکی زیبا سبد ایران را فروریخت اما ایران هم 2 امتیاز دیگر گرفت و در ادامه حدادی یک پرتاب آزاد موفق دیگر داشت تا کوارتر دوم 19 بر 10 و نیمه نخست 35 بر 28 به سود ایران تمام شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز