بدنسازی ملی پوشان ب در مجموعه فوتبالی ها

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۴:۴۷
کد خبر: ۴۵۸۴۱۷
بدنسازی ملی پوشان ب در مجموعه فوتبالی ها
تیم ملی ب والیبال ایران نخستین تمرینات بدنسازی خود را در مجموعه ورزشی تیم های فوتبال شهر ناخون پاتوم انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی ب والیبال ایران صبح امروز (یکشنبه) نخستین تمرین بدنسازی خود را به مدت یک ساعت در سالن وزنه برگزار کرد.

هر چند امکانات این سالن که از سوی میزبان در اختیار ایران قرار گرفت، استانداردهای لازم را نداشت، اما بازیکنان تلاش خود را برای رسیدن به شرایط آیده آل بدنی انجام دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال در ابتدای این تمرین در گفت وگویی کوتاهی با بازیکنان گفت: شرایط و امکانات تایلندی ها میزبان در این رقابت ها در این حد است.

ناصر شهنازی تاکید کرد: تلاش می کنیم از این امکانات بهترین بهره برداری انجام دهیم تا آماده رویارویی با حریفان شویم.

همزمان با انجام تمرینات وزنه بازیکنان، فرهادی پزشک تیم نیز به صورت انفرادی با بازیکنان صحبت و نسبت به رفع آسیب دیدگی جزئی و گرفتگی عضلات آنان اقدامات درمانی انجام داد.

علیرضا بهبودی، محمد طاهر وادی، مصطفی حیدری، محمدرضا موذن، رحمان داودی، سلیم چپرلی، سامان فائزی، علی شفیعی، مسعود غلامی، محمد فلاح، رضا قرا، علیرضا مباشری، امین اسمعیل نژاد و بابک امیری 14  بازیکن اعزامی ایران به این رقابت ها هستند که در تمرین صبح امروز شرکت کردند.

پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از یکم تا هفتم مهرماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز