رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۶ –هند؛

چمنیان: بهتر از امارات بودیم

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۵۸۷۷۹
چمنیان: بهتر از امارات بودیم
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان بعد از تساوی برابر امارات گفت: در هر دو نیمه بازی بهتری نسبت به امارات به نمایش گذاشتیم و از حریف بهتر بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس چمنیان پس از پایان بازی با امارات گفت: به نظرم ما می توانستیم در نیمه اول خیلی بهتر باشیم با توجه به برنامه هایی که مدنظر داشتیم و تیم امارات را آنالیز کردیم، اگر در حمله تمرکز بیشتری انجام می دادیم، می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. در واقع تیم امارات بازی بسته ای را در دستور کار داشت و بیشتر روی دفاع کار می کرد و نگاهی هم به ضد حملات داشت. امارات از ابتدا برای یک امتیاز به میدان آمده بود و به هدفی هم که مدنظرشان بود، رسیدند.

وی در ادامه اظهار داشت: نیمه اول بدون گل به رختکن رفتیم و با تعویضی که در ابتدای نیمه دوم داشتیم به گل رسیدیم، ولی بلافاصله درست شبیه گل اولی که مقابل عربستان دریافت کرده بودیم، با یک شوت از راه دور تمرکز خط دفاعی برهم خورد و بازی به تساوی کشیده شد. پس از آن موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم، متاسفانه چند تا از بازیکنان ما از فرصت هایی که بدست آمده بود، استفاده نکردند. باید بگویم در هر دو نیمه بازی بهتری نسبت به امارات به نمایش گذاشتیم و از حریف بهتر بودیم، ولی تیم امارات در بخش دفاعی خیلی خوب کار کرد و این یک امتیازی که از این دیدار بدست آوردیم، می تواند برای ما پشتوانه خوبی باشد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درخصوص بازی مقابل هند گفت: منتظر نتیجه بازی هند و عربستان هستیم، مطمئتنا نتیجه این بازی برای تیم هند می تواند تاثیرگذار باشد. بدون شک آنچه که مسلم است این است که ما باید در بازی آخر مرحله گروهی پیروز میدان شویم تا  بتوانیم به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز