به دنبال برگزاری چهل و دومین همایش سلامت و زندگی؛

سیف برقی: فرشته کریمی به عنوان سفیر سلامت معرفی خواهد شد

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۶:۴۴
کد خبر: ۴۵۹۱۶۹
سیف برقی: فرشته کریمی به عنوان سفیر سلامت معرفی خواهد شد
چهل و دومین همایش سلامت و زندگی با موضوع سلامت زنان در اولین روز پاییز 95 برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر توحید سیف برقی – رئیس کمیته پزشکی گفت: در چهل و دومین همایش سلامت و زندگی با موضوع سلامت زنان که زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهرداری تهران و فدراسیون فوتبال برگزار می شود، فرشته کریمی – بهترین بازیکن فوتسال بانوان آسیا به عنوان سفیر سلامت معرفی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این همایش سخنرانان موضوع سلامت بانوان را از زوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد. موضوعاتی مانند نقش ورزش در پیشگیری از بیماری ها؛ عوارض ناشی از فقر حرکتی در بانوان؛ بهترین الگوهای ورزشی و تمرینی در خانم ها در سنین مختلف بلوغ، باروری، میانسالی و سالمندی؛ تغذیه در مراحل مختلف زندگی زنان؛ سبک زندگی سالم در بانوان؛ موضوعات روانشناختی مانند افسردگی و اضطراب در بانوان و همچنین موضوعات حقوقی مرتبط با بانوان توسط اساتید برجسته دانشگاهی در این همایش مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

رئیس کمیته پزشکی خاطرنشان کرد: همچنین در این همایش علاوه بر فرشته کریمی و یکی از هنرمندان مطرح کشور، از اکرم خدابنده – کاپیتان و قهرمان تیم ملی تکواندو ایران به عنوان سفیر سلامت تجلیل خواهد شد و پیام های مرتبط با سلامت بانوان توسط این دو چهره ورزشی کشور اعلام می شود.

این همایش در روز پنج شنبه 1 مهر 95 از ساعت 15:00 لغایت 20:00 در تالار ایوان شمس (بالاتر از میدان گلها، تقاطع جلال آل احمد و اتوبان کردستان، تالار ایوان شمس) با حضور اساتید، هنرمندان، ورزشکاران و عموم مردم برگزار خواهد شد و ورود برای عموم مردم آزاد است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز