کدخدا: نمایش کم اشتباهی داشتیم و برنده شدیم

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۸:۴۳:۴۳
کد خبر: ۴۵۹۱۷۱
امتیازآورترین بازیکن دیدار دو تیم ایران و ویتنام گفت: در این مسابقه نمایش کم اشتباهی داشتیم و همین موضوع منجر به پیروزی ما در این دیدار حساس شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران امروز موفق شد با شکست تیم ویتنام برای نخستین بار به جمع 6 تیم برتر مسابقات AVC کاپ زنان راه پیدا کند.

مهسا کدخدا، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در پایان این مسابقه عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد. وی در مورد این بازی گفت: ویتنام تیم بسیار خوب و جنگنده ای است. با این حال ما از این تیم آنالیز خوبی داشتیم و با شناخت کافی یه میدان رفتیم.

کدخدا اظهار داشت: در بازی نخست مسابقات AVC کاپ ما در دیداری بسیار نزدیک مقابل ویتنام 3 بر 2 شکست خوردیم و در این بازی برای انتقام آن شکست هم قسم شده بودیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال بانوان ایران در ادامه گفت: امروز بر خلاف برخی از مسابقات مان در این دوره از رقابت ها ، نمایش کم اشتباهی داشتیم و این موضوع منجر به پیروزی ما در این دیدار و رسیدن به دیدار پنجم ششمی مسابقات شد.

کدخدا با سخت توصیف کردن دیدار مقابل چین تایپه، گفت: قطعا نمی‌توان به راحتی مقابل این تیم به پیروزی رسید. آن‌ها بسیار سرعتی و کم اشتباه هستند. با این حال ما برای پیروزی و پنجم شدن در مسابقات AVC  کاپ فردا مقابل این تیم به میدان می رویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز