هفته هفتم لیگ برتر؛

روز فولادی پیش از خواب پاییزه؛ برزیل، مهمان امام رضا! / امید دایی به هت‌تریک در تهران

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۵۹۳۰۲
روز فولادی پیش از خواب پاییزه؛ برزیل، مهمان امام رضا! / امید دایی به هت‌تریک در تهران
سه بازی روز آخر لیگ در تابستان95، می‌تواند تغییرات زیادی را در جدول لیگ به وجود بیاورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آخرین روز تابستانی لیگ برتر، هفته هفتم به پایان می‌رسد و بازی های مهمی در سه شهر کشورمان برگزار خواهد شد.

در تبریز، زردآبی‌های این شهر میزبان قرمزهای جنوبی خواهند بود. تیم فراز کمالوند برخلاف انتظاری که به واسطه نتایج خوب فصل قبل از این تیم می‌رفت، حال و روز خوبی در جدول ندارد و 4امتیاز از 6بازی این تیم را به قعرنشین لیگ شانزدهم تبدیل کرده. برخلاف آن‌ها زنبورهای قرمز اولین برد و اولین کلین شیت خود را در بازی قبل تجربه کردند و حالا با قرارگرفتن در پله دهم، امید زیادی برای بازگشت با دست پر از تبریز دارند.

در دیگر بازی و از ساعت17، صنعت نفت برای اولین بار مقابل تیم پدیده قرار خواهد گرفت. طلایی آبادان لیگ را خوب شروع کرد و 4هفته را بدون باخت پشت سرگذاشت. آن‌ها در دربی نفتی به سختی شکست خوردند و در دربی جنوبی هم توانستند از قهرمان لیگ پانزدهم یک امتیاز بگیرند و به این ترتیب تا بدین جا نشان داده‌اند با اینکه تازه‌واردند، اما امتیازگیری را به خوبی بلدند و به همین خاطر اکنون بر پله پنجم لیگ شانزدهم ایستاده‌اند. در طرف مقابل تیم میزبان در  پنج بازی اخیر خود سه تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده و با قرار گرفتن در پله دوازدهم، اوضاع خوبی ندارد. 3امتیاز این بازی اگر در مشهد بماند می‌تواند تیم مهاجری را به رتبه تک رقمی برساند و اگر سه امتیاز به آبادان برود، نفتی ها پیش از تعطیلات دوم، جا پای خود را در بالای جدول محکم کند و حتی ممکن است تا رده سوم صعود کند.

همزمان با جنگ صدرنشینی در اصفهان، نفت تهران پذیرای سبزپوشان تبریز خواهد بود. از تازه وارد تبریزی انتظار می‌رفت از همان ابتدای لیگ حداقل در پله های تک رقمی بایستد چرا که این تیم با رسول خطیبی تفکرات تهاجمی را دنبال می‌کند، اما نتیجه گیری آن ها خوب نبوده تا تیم ریشه دار تبریز حالا در پله یازدهم باشد. برعکس آن‌ها نفت دایی با قرار گرفتن در پله چهارم جدول از همان ابتدای لیگ خودشان را به عنوان یک مدعی نشان داده است. با خروج منصوریان از نفت و جداشدن چندمهره کلیدی از این تیم تصور می‌شد دایی سال سختی را درفصل شانزدهم تجربه کند، اما بازی های روان و رو به جلوی تیم تهرانی در 6هفته ابتدایی لیگ بیانگر این شد که نفت همچنان از قدرت های فوتبال ماست وحالا با آمدن دایی خون تازه‌ای در رگ‌های تیم تهرانی جاری شده. مردان دایی حالا امید دارند با سومین پیروزی خانگی، پیش از خواب پاییزه لیگ، خودشان را به صدر نزدیکتر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز