برای موفقیت در المپیک به اسپانسر نیاز داریم؛

علی‌محمدی: جایزه بزرگ امارات فرصت خوبی برای ماست

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۴:۲۲
کد خبر: ۴۵۹۳۶۸
علی‌محمدی: جایزه بزرگ امارات فرصت خوبی برای ماست
رئیس هیات شنای تهران از آمادگی این هیات برای اعزام شناگر به مسابقات برون مرزی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شناگران کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی جایزه بزرگ که در کشور امارات برگزار می‌شود، به این کشور اعزام خواهند شد.

این تورنمنت که از روز سوم اکتبر آغاز خواهد شد، به مدت 3روز ادامه خواهد داشت و با توجه به مبلغ بالایی که برای جایزه آن در نظر گرفته می‌شود، شناگران بزرگ از کشورهای مختلف دنیا را کشور امارات خواهد کشاند.

در همین خصوص، احمد علی‌محمدی رئیس هیات شنای استان تهران در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: مسابقات جهانی امارات از سطح کیفی بالایی برخوردار است و به همین خاطر می‌تواند میدان بزرگی برای ارزیابی شناگران کشورمان باشد.

وی در ادامه گفت: ما پیش از این در ایران، اعزامی به این مسابقات نداشتیم اما امسال با صلاحدید کمیته فنی فدراسیون شنا، آقایان شفاعیان و صانعی از تهران به این مسابقات اعزام خواهند شد. این‌دو شناگر جوان کشورمان از پشتوانه های شنای تیم ملی هستند که در آینده و به خصوص برای مسابقات المپیک از آن ها بیشتر خواهید شنید.

علی‌محمدی در توضیح برنامه‌های هیات شنای استان تهران گفت: خوشبختانه شنای تهران به دلیل همسویی با سیاست های فدراسیون شنا، جانی تازه گرفته است. ما هفته گذشته، در مسابقات آب های آزاد که در رودسر برگزار شد به مقام دوم دست پیدا کردیم. همچنین در 6ماه آینده نیز نزدیک به 30مسابقه داخلی و خارجی برگزار می‌شود که ما در بحث اعزام برون مرزی پس از بررسی‌های کمیته فنی فدراسیون و هیات شنای استان، نفرات را به مسابقات اعزام خواهیم کرد. در مسابقات داخلی هم مشکلی بابت حضور در رشته‌ها و دسته‌های مختلف نداریم.

رئیس هیات شنای تهران در پایان افزود: ما اکنون شرایط خوبی داریم اما برای بهترشدن و پیشرفت نیاز داریم که پشتوانه های قوی داشته باشیم. یکی از معضلات شنای تهران و ایران نبود اسپانسر است. باید اسپانسرهای خوب و قوی در کنار شنا قراربگیرند تا بتوانیم از پتانسیل ها و استعدادهایمان به نحو احسن استفاده کنیم و به نتایج و موفقیت‌های بزرگی در مسابقات مهم جهانی مانند المپیک دست پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز