باید تمرکزمان روی بازی خودمان باشد

زیدان: بیل و رونالدو در شرایط خوبی هستند

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۳:۳۹
کد خبر: ۴۵۹۳۶۹
زیدان: بیل و رونالدو در شرایط خوبی هستند
سرمربی رئال مادرید گفت: اکنون همه چیز خوب به نظر می رسد و من تنها به بازی پیش رو فکر می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئال مادرید چهارشنبه شب در هفته پنجم لالیگا به مصاف ویارئال می‌رود. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم. بازی خانگی دیگری برابر حریف خیلی خوب پیش رو داریم. حریفی که تا به حال شکست نخورده است.

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت بازیکنانش گفت: وضعیت کیلور ناواس خیلی خوب است. پیشرفت خوبی داشته و بهتر شده است. اما هنوز زمان دقیقه بازگشتش مشخص نیست. گرت بیل و کریستیانو رونالدو در شرایط خوبی هستند و به صورت معمول تمرین کردند. هر دو ۱۰۰ درصد آماده هستند.

او افزود: په‌په در دیدار برابر اسپانیول دچار مشکلاتی شد. اگر در وضعیت خوبی قرار نداشته باشند استراحت خواهد کرد چون شنبه نیز بازی دیگری پیش رو داریم. همیشه با سه یا چهار مدافع بازی می‌کنیم اما ایده‌مان بر چهار مدافع است. کریم بنزما نیز در شرایط خوبی به سر می‌برد و از لحاظ جسمانی خیلی بهتر شده است.

اتلتیکو مادرید و بارسا فردا شب به مصاف هم می‌روند. سرمربی فرانسوی در این‌باره اظهار کرد: بازی برگزار خواهد شد اما توجه‌مان بر بازی خودمان است. برایمان فرقی نمی‌کند چه تیمی پیروز شود و بازی با چه نتیجه‌ای تمام شود. هر دو تیم قدرتمند هستند و ما باید تمرکزمان روی بازی خودمان باشد و به پیروزی‌های‌مان ادامه دهیم.

زیدان با شکست اسپانیول به رکورد ۱۶ پیروزی پیاپی پپ گواردیولا با بارسلونا رسید. سرمربی مادرید در این رابطه اظهار کرد: هنوز جامی فتح نکرده‌ایم. رکوردها زیبا هستند. می‌خواهیم به کسب امتیاز خود ادامه دهیم. می‌خواهیم تمرین و بازی کنیم و برای پیروزی تلاش کنیم. اما هنوز جامی به دست نیاوردیم. راه دراز و سختی پیش داریم. لحظات دشواری را پیش رو خواهیم داشت. اکنون همه چیز خوب به نظر می رسد و من تنها به بازی پیش رو فکر می‌کنم.

نظر شما