رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۶ –هند؛

چمنیان: پیروزی مقابل هند دور از دسترس نیست

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۹:۴۹
کد خبر: ۴۵۹۴۷۷
چمنیان: پیروزی مقابل هند دور از دسترس نیست
سرمربی تیم ملی نوجوانان معتقد است هر چهار تیم شانس صعود از گروه را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس چمنیان در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: بازی ها را خیلی خوب شروع کردیم، با برد مقابل عربستان سه امتیاز کسب کردیم. همانطور که در این گروه پیش بینی می کردیم عربستان تیم خوبی بود و در دیدار دوم مقابل هند بازی قابل قبول و کاملی را به نمایش گذاشت. از طرفی امارات در رده های سنی پایه خوب عمل می کند. البته در دیدار مقابل آنها ما برتر میدان بودیم و اگر بچه ها از فرصت های بدست آمده به درستی استفاده می کردند، می توانستیم پیروز مسابقه نیز باشیم. روی تیم هند کمتر حساب می کردیم، ولی در بازی با عربستان همه را غافلگیر کرد و توانست یک امتیاز کسب کند تا جدول گروه به  نحوی گره بخورد که هر چهار تیم شانس صعود از گروه را داشته باشند. 

وی در ادامه درباره بازی امروز مقابل هند گفت: در فاصله زمانی دیدار با امارات و هند در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم. اگر امروز بازیکنان بتوانند تمام توانایی خود را به نمایش بگذارند، پیروزی دور از دسترس نیست و می توانیم امیدوار باشیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

چمنیان خاطرنشان کرد:  هند تیم خوبی است، چهار بازیکن کره ای و تایلندی دارد و نسبت به بازیهای مقدماتی خیلی پیشرفت و تغییر کرده است. همچنین از امتیاز میزبانی هم بهره می برد. باید امروز خیلی مراقب باشم و با تمرکز به میدان برویم. ضمن اینکه بازی عربستان و امارات هم می تواند در تعیین سرنوشت تیم اول تاثیر زیادی داشته باشد. همانطور که از دو بازی 4 امتیاز بدست آوردیم، امیدوارم این روند خوب همچنان در بازی امروز ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم نوجوانان درخصوص مصدومیت دو بازیکن گفت: متاسفانه در بازی مقابل امارات دو بازیکن از ناحیه مچ پا مصدوم شدند و به احتمال زیاد در دیدار امروز مقابل هند غایب هستند. اما محروم نداریم. بازیکنان به عنوان سفیران این کشور تمام سعی و تلاش خود را برای اعتبار و احترام فوتبال انجام می دهند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز