مراسم استقبال از آخرین گروه کاروان پارالمپیک ایران؛

سجادی: نتایج کاروان ایران در پارالمپیک ریو بسیار خوب بود/ کمیته پارالمپیک به سطحی رسیده بود که باید مستقل می‌شد

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۸:۴۱
کد خبر: ۴۵۹۶۳۰
سجادی: نتایج کاروان ایران در پارالمپیک ریو بسیار خوب بود/ کمیته پارالمپیک به سطحی رسیده بود که باید مستقل می‌شد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خود ما علاقه مند هستیم که برای استقبال قهرمانانمان بیاییم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید نصرالله سجادی در مراسم استقبال از آخرین گروه کاروان پارالمپیک کشورمان گفت: در این دوره از مسابقات ورزشکاران عزیز کشورمان در رشته های مختلفی که شرکت کردند نتایج بسیار خوبی به خصوص در دو رشته تیمی والیبال نشسته و فوتبال به دست آوردند و والیبال نشسته توانست مقام قهرمانی خود را که در پارالمپیک قبلی از دست داده بود مجددا پس بگیرد و با اقتدار قهرمان شود.

وی با بیان اینکه در دیگر رشته ها نیز نتایج خیلی خوب بود افزود: در این دوره از مسابقات 2 بانوی ورزشکار ما و سیامند رحمان عزیز بسیار خوش درخشیدند و توانستند رکوردهای بسیار خوبی را ثبت کنند. به اعتقاد بنده این موفقیت ها حاصل یک برنامه ریزی خوب و هدفمند از سوی کمیته پارالمپیک و فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین بود که امیدوارم این برنامه ریزی ها برای کسب نتایج خوب آینده نیز ادامه داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درخصوص انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک گفت: کمیته پارالمپیک ایران به سطحی رسیده بود که از نظر ساختاری باید مستقل می شد و این نیاز احساس شده بود که خوشبختانه این اتفاق به صورت قانونی افتاد و به اعتقاد بنده از همه نظر برای در اختیار گرفتن منابع مختلف سازمانی اتفاق مثبت و خوبی است که رقم خورد و امیدوارم به مدیریت بهتر و برنامه ریزی منظم تر این کمیته در آینده کمک کند.

سجادی درخصوص استقبال مسئولان از ورزشکاران نیز گفت: هم خود ما علاقه مند هستیم که برای استقبال قهرمانانمان بیاییم و هم ورزشکاران ما توقع دارند که مسئولان در کنارشان باشند که هستیم. خوشبختانه موفقیت های ورزشکاران ما زیاد است و برنامه ریزی کرده ایم که هر شب یکی از معاونان به استقبال بیاید و خود دکتر گودرزی هم یک شب برای استقبال آمدند ضمن اینکه دستور دادند از ورزشکارانی هم که برای استقبالشان مسئولی حضور نداشته دلجویی شود.

نظر شما