شیمبا پیشرفت داشته است

خداکرم: با تیم ملی تعامل داریم

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۶:۵۷
کد خبر: ۴۵۹۸۵۶
خداکرم: با تیم ملی تعامل داریم
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بازی مقابل فولاد گره خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن خداکرم مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم. ما 5،6 هفته است که تلاشمان است که تیم به انسجام خوب برسد. موقعیت های خیلی خوبی را ما ایجاد می کنیم. در یک بازی به یک گل رسیدیم و در بازی با سیاه جامگان هم در لحظات آخر امتیاز از دست دادیم. امروز هم بازی کمی گره خورد و شرایطی که تیم حریف دنبال می کرد با توجه به شکل گلزنی تیم و به ثمر نرسیدن موقعیت های تیم شرایطی شد که بازی مساوی به پایان رسید. در تلاش هستیم تا موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم. 

وی درباره مشکلات گسترش در خط حمله گفت: ما در وهله اول تفکرمان این بود که با جذب شیمبا برای تیم ما موقعیت های زیادی به وجود آورد. شیمبا نتوانست در این شرایط موقعیت هایی را که ایجاد می کند را تبدل به گل می کند. حالا دو گل زده است ولی در لحظات آخر این موقعیت را نداشته است. البته از روز ورودش به تیم تا امروز پیشرفت داشته است ولی کافی نیست. بازیکنان جوانی داریم که امیدواریم با پیشرفت شان به تیم کمک کنند و در هر صورت صحنه های زیادی را ایجاد کردیم. از 5،6 ارسال درستش این است که یکی آن به گل تبدیل شود. خودم تعجب می کنم که بازیکنان با تجربه ای مثل شیمبا موقعیت گلزنی را راحت از دست می دهد. او باید بیشتر دقت کند. 

مربی گسترش افزود: ما در فرصت های قبلی از بازیکنانی استفاده کردیم و در جلساتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که از کسانی استفاده کنیم که به موقعیت گلزنی برسیم. داریوش شجاعیان را در هفته گذشته تمرین کردیم که کنار بازی کند. خلعتبری پشت مهاجم بازی کند. خلعتبری سمت راست با شیمبا. فکر می کردیم با این چهار نفر بتوانیم از دفاع حریف عبور کنیم. تمریناتی هم کردیم اما تا الان هیچ نتیجه ای نداشت.

وی درباره جایگاه گسترش با گذشت 7 هفته از آغاز لیگ گفت: فاصله تیم ها زیاد نیست. اگر پرسپولیس و تراکتور را کنار بگذاریم تیم سوم جدول ممکن است که جابه جایی انجام شود. با دو بازی ممکن است اتفاقات خوبی بیفتد و این برای همه ممکن است. 

خداکرم درباره وقفه در برگزاری لیگ برتر بیان داشت: بخشی از کار مساله اهمیت تیم ملی است و کار مهمی که تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی دارد. طبیعی است که باید همکاری داشته باشیم. ولی این همکاری این نیست که شرایط خودت را از دست بدهد. برای اینکه تیم ملی به نتیجه برسد اتفاقاتی در لیگ کشور می افتد. فاصله بین تیم ها برای بعضی تیم ها مثبت است و برای بعضی منفی. آنهایی که دیر شروع کردند برای آنها خوب است. آنها که زودتر شروع کردند آسیب می بینند. طبیعتا شما یک ماه بازیکنان را نمی توانید نگه دارید. روح و جسم آنها خسته می شود. این اتفاقات می تواند تاثیرگذار باشد. سال قبل هم این اتفاقات افتاد. ولی همکاری است که ما داریم با تیم ملی می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز