رئال مادرید یک - ویارئال یک؛

«زیردریایی زرد» قوهای سپید را از ساحل آرامش دور کرد

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۰:۲۰:۵۸
کد خبر: ۴۵۹۹۰۶
«زیردریایی زرد» قوهای سپید را از ساحل آرامش دور کرد
تیم فوتبال رئال مادرید علی‌رغم بازگشت رونالدو در خانه مقابل ویارئال متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، در ادامه هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ اسپانیا، موسوم به لالیگا، ساعت 21:30 دیشب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان ویارئال بود. 

شاگردان زین الدین زیدان که پیش از این دیدار، حداکثر امتیازات 4 دیدار گذشته را گرفته بودند، با بازگشت رونالدو، فقط به پنجمین پیروزی پیاپی خود می‌اندیشیدند اما با ناکام ماندن بیل و بنزما، این تیم مهمان بود که در واپسین ثانیه‌های وقت تلف‌شده نیمه نخست به یک پنالتی رسید. 

یک ارسال بلند و پرواز سامو و ضربه سر این بازیکن درون محوطه جریمه به دست سرخیو راموس خورد تا سوریانو این پنالتی را در بدترین زمان ممکن برای میزبان به تور دروازه پسران سانتیاگو برنابئو بدوزد و نیمه نخست با شکست شاگردان زیزو به پایان برسد. 

رئال در نیمه دوم سراسر آتش و حمله بود و بسیار هم زود به گل تساوی رسید. تنها 3 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که کرنر خامس رودریگز روی سر راموس نشست تا کاپیتان رئال با ضربه‌ای مهار نشدنی گل تساوی تیمش را به ثمربرساند. راموس به این ترتیب اشتباه خود را هم در دادن پنالتی جبران کرد. 

قوهای سپید پس از گل تساوی سنگر زیردریایی زرد را آماج حملات خود قرار دادند اما فرصت‌ها یکی پس از دیگر ی به هدر می‌رفت تا بنزما، بیل و رونالدو، مثلث مرگ‌بار رئال در زدن گل دوم ناکام بمانند و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. 

رئال مادرید هرچند با تک امتیاز این دیدار 13 امتیازی شد و پیشاهنگ لالیگا باقی ماند اما حالا سایه دیگر مدعیان را به خوبی پشت سر خود احساس می‌کند. ویارئال هم با این تساوی و با 9 امتیاز در تبه پنجم قرار گرفت. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز