سرمربی نوجوانان پرسپولیس:

روز به روز بهتر می‌شویم

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۵:۳۹
کد خبر: ۴۶۰۸۹۸
روز به روز بهتر می‌شویم
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: روند رشد و پیشرفت تیم با توجه به زمان شروع تمرینات خیلی خوب بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منصور هاشمی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به زمانی که ما تیم را تحویل گرفتیم، چندان برای بدنسازی وقت نداشتیم. باید در وهله اول روی پیدا کردن نفرات تمرکز می‌کردیم. بر همین اساس بستن تیم و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را در اولویت قرار دادیم و تلاش کردیم در جریان کار، بدن‌ها را هم آماده کنیم. همکاران من تلاش زیادی کردند تا تیم آماده شود و بازیکنان هم زحمت زیادی کشیدند و خدا را شکر که روند تیمی ما هم از جهت تاکتیکی و هم از جهت اخلاق و نظم روز به روز بهتر شده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر تیم از نظر فنی خیلی خوب شده است. مالکیت توپ ما زیاد است و حریفان دچار مشکل می‌شوند. یکسری بچه‌های مستعد را هم در زمانی کوتاه شناسایی کردیم و قطعا در نیم فصل همین کار را ادامه می‌دهیم و دنبال آسیب‌شناسی مشکلات فنی تیم خودمان هستیم. برای دربی هم با کمک همکارانم استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و روی قوت و ضعف آنها کار کردیم. آنها به هیچ وجه حریف آسانی نبودند ولی بچه‌ها دستورات را خیلی خوب انجام دادند. این پیروزی را به علی آقا پروین و محمود خان خوردبین که تولدشان بود و آقایان؛ دکتر طاهری و مصطفی قنبرپور که بی سر و صدا برای تیم‌های پایه زحمت می‌کشند تقدیم می‌کنیم. در جریان این بازی، حتی علی آقا چند بار از طریق آقای پازوکی پیگیر نتیجه بودند که برای ما ارزشمند بود.
 
هاشمی درباره اخراج خودش در این بازی و عدم استفاده از بعضی بازیکنان در بازی قبل از دیدار با استقلال هم خاطرنشان کرد: قبل از بازی با استقلال سه بازیکن دو اخطاره داشتیم و علاوه بر آنها به دو نفر دیگر هم با توجه به صلاحدید کادر فنی استراحت دادیم تا برای این بازی با تمام قوا بازی کنیم. اخراج من هم صد در صد اشتباه بود. در طول بازی سوت‌های زیاد، سرعت بازی را می‌گرفت و در صحنه‌های 60 به 40 برای ما را هم برای حریف سوت می‌زد. به عنوان مثال در یک صحنه دفاع آخر آنها در شرایط تک به تک بازیکن ما را زد و حتی می‌توانست اخراج شود ولی اتفاقی نیفتاد در حالی که به خطای بازیکن ما در وسط زمین اخطار می‌داد. من در کمال احترام از ایشان خواستم با دقت بیشتری سوت بزنند ولی داور خیلی راحت من را اخراج کرد.

نظر شما