والیبال کنفدراسیون آسیا؛

قرا: مسابقات اصلی از امروز شروع می شود

۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۸:۲۸
کد خبر: ۴۶۱۴۰۴
قرا: مسابقات اصلی از امروز شروع می شود
پشت خط زن تیم ب والیبال گفت:3 دیدار خود در دور مقدماتی جام کنفدراسیون آسیا برگزار کردیم اما رقابت های اصلی از امروز شروع می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا قرا در آستانه مسابقه با تایلند در مرحله حذفی پنجمین دوره جام کنفدراسیون مردان آسیا گفت: سه بازی خوب در دور مقدماتی انجام دادیم که حکم استارت مسابقات را برای تیم ایران داشت.

وی با بیان اینکه در این مسابقه کادر فنی نیز تمام بازیکنان را محک زدند، گفت: مسابقات اصلی از امروز شروع می شود و در نخستین گام باید تایلند میزبان این رقابت ها را از پیش رو برداریم.

پشت خط زن تیم ملی ب والیبال به بدنسازی مناسب تیم در مدت هفت تمرینات اشاره کرد و گفت: یقین دارم که بازیکنان در سه مسابقه باقی مانده از نظر جسمانی مشکلی پیدا نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: تایلند تیم خوبی است و میزبان این رقابت ها است اما فکر نمی کند توان شکست تیم ایران را داشته باشد. البته ملی پوشان ایران نیز هیچ تیمی را دست کم نمی گیرند.

قرا که در مسابقه با کره جنوبی عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار را به دست آورده بود، در پاسخ به این پرسش که رمز کسب این عنوان چیست؟ گفت: رمز هماهنگی تیمی بین بازیکنان و کادر فنی است و من تنها چند پوئن بیشتر کسب کردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز