پس از تائید سازمان لیگ؛

مدارک حرفه‌ای‌سازی پرسپولیس برای کنفدراسیون آسیا ارسال شد

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۶۲۳۰۳
مدارک حرفه‌ای‌سازی پرسپولیس برای کنفدراسیون آسیا ارسال شد
معیارهای رده A باشگاه پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها مورد تائید سازمان لیگ قرار گرفت و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بنابر اعلام عضو بخش روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، مدارک تهیه شده توسط دپارتمان‌های حقوقی، پرسنلی، زیر ساختی و ورزشی، پیش از موعد سررسید در وب سایت کلس کنفدراسیون فوتبال آسیا آپلود شد. این معیارها پیش از این مورد ممیزی اولیه سازمان لیگ قرار گرفت که تمامی موارد رده A باشگاه پرسپولیس که عدم تائید آنها امکان ممانعت از ورود تیم به جام قهرمانان آسیا را به دنبال داشت توسط سازمان لیگ مورد تائید واقع شد.

امیرعلی حسینی در این ارتباط ادامه داد: صدور مجوز حرفه‌ای به منزله آن است که باشگاه‌ها از حدنصاب و استانداردهای تعریف شده در پنج بخش کلی حقوقی، ورزشی، زیر ساختی، پرسنلی و مالی برخوردار هستند و به این ترتیب باشگاه مجاز به حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. این استانداردها و رویه‌ها هر سال ارتقاء می‌یابد و به همین دلیل مجوزها سالانه صادر می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای سال جدید ما در چهار بخش، مستندات و مدارک لازم را ارسال کرده‌ایم و تهیه مدارک مربوط به بخش مالی هم آخرین مراحل را طی می‌کند و در نظر داریم این مورد هم قبل از سررسید پس از ممیزی و تائید سازمان لیگ برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.

در این ارتباط لازم به ذکر است که همه ساله کنفدراسیون فوتبال آسیا ماموران ممیزی خود را برای بررسی شرایط باشگاه‌ها به کشورهای عضو می‌فرستد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز