نادری: تا بازی های جام بین قاره ای جهان به آمادگی کامل خواهیم رسید

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۹:۲۵
کد خبر: ۴۶۲۶۷۵
نادری: تا بازی های جام بین قاره ای جهان به آمادگی کامل خواهیم رسید
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است که حضور در رقابت های ساحلی آسیا می توانست کمک زیادی به آماده سازی تیم ملی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی نادری مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در ابتدا درباره اردوی ملی پوشان در یزد گفت: اولین اردوی تیم ملی پس از قهرمانی در جام قاره آسیا را به میزبانی استان یزد و باشگاه مقاومت گلساپوش برگزار کردیم. در این اردو که با حضور چهار، پنج بازیکن جوان دعوت شده به تیم ملی پیگیری شد، در واقع اهداف بدنسازی و پس از آن کارهای تاکتیکی را دنبال کردیم.

وی ادامه داد: از نظرم این اردو به عنوان نخستین مرحله از مراحل آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام بین قاره ای جهان قدم خوبی بود. اردو های دیگری هم برنامه ریزی کرده ایم که در یکی از آنها تیم های ملی بزرگسالان و تیم ملی (ب) بطور مشترک در اردو حاضر می شوند، چراکه پشتوانه سازی و آشنا کردن جوان های ساحلی باز با شرایط تیم ملی از سیاست های دپارتمان فوتبال ساحلی و کادرفنی تیم ملی است.

نادری افزود: تیم ملی (ب) با روند چند سال اخیر کم کم نمود پیدا می کند و در 2 سال آینده 30 بازیکن سطح بالا که توانایی حضور در تیم ملی بزرگسالان را دارند در اختیار خواهیم داشت که آینده ای بدون نگرانی برای کادرفنی را رقم میزند.

مربی تیم ملی همچنین درباره عدم حضور ایران در رقابت های المپیک ساحلی آسیا گفت: خیلی دلمان می خواست تا در این بازیها حضور داشته باشیم، چراکه هم از عنوان قهرمانی دو دوره خود دفاع می کردیم و هم اینکه مسابقات بسیار خوبی برای آماده سازی تیم ملی در راه جام بین قاره ای جهان بشمار می رفت. در واقع سطح مسابقات بالا بود و می توانستیم هم مدال آوری داشته باشیم و هم بازیهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم. البته مدیران فدراسیون و بخصوص رییس فدراسیون تمام تلاش خود را برای اعزام تیم ملی بکار گرفت اما در نهایت این اتفاق صورت نگرفت.

نادری در پایان گفت: روند فعلی و برنامه ریزی هایی که برای اردوهای تیم ملی درنظر گرفته شده نویدبخش حضور پرقدرت ما در مسابقات جام بین قاره ای است و همه تلاش خود را بکار گرفته ایم تا بیشترین دستاورد را از اردوهای پیش رو داشته باشیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز