رونمایی از ترکیب متفاوت پرسپولیس در جام حذفی

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۶:۳۶
کد خبر: ۴۶۲۹۶۱
رونمایی از ترکیب متفاوت پرسپولیس در جام حذفی
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین را به مرور تاکتیک های تیمی و تست ترکیب اصلی برای اولین بازی جام حذفی در فصل جدید اختصاص داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در شرایطی پا به اولین دیدار از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (جام آزادسازی خرمشهر) می‌گذارند که ملی‌پوشان خود را در اختیار نخواهند داشت. تمرین امروز چهارشنبه از ساعت 16 در ورزشگاه شهید کاظمی استارت خورد.

ابتدا برانکو ایوانکوویچ شرایط تیم، برنامه ها و تمرینات پیش رو را برای سرخپوشان تشریح کرد. سپس بازیکنان با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر چوک، کار خود را آغاز کردند. بخش بعدی تمرین امروز سرخپوشان به حفظ توپ، کارهای سرعتی و پاس‌های کوتاه اختصاص داشت.

رادوشوویچ و درویش‌وند نیز در گوشه‌ای از زمین به تمرینات اختصاصی خود زیر نظر ایگور پانادیچ پرداختند. برانکو ایوانکوویچ نیز در تمرین امروز، ترکیب اصلی تیم را مورد گزینش و تست برای دیدار برابر تیم قشقایی شیراز قرار خواهد داد.

بازیکنان در بخش بعدی تمرین، شوت به دروازه و زدن ضربه به سمت چارچوب را تمرین کردند. فوتبال درون تیمی بخش بعدی تمرین بود که بازیکنان در قالب دو تیم به فوتبال تحت فشار روی آوردند. سرد کردن بدن‌ها، پایان بخش تمرین بود که بازیکنان پس از آن راهی رختکن شدند.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به شیراز، ساعت 11 صبح روز پنجشنبه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و پس از آن سرخ‌پوشان راهی فرودگاه مهرآباد می‌شوند.

ضمن اینکه تیم پرسپولیس در نخستین دیدار خود از سری مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه حافظیه به مصاف تیم قشقایی شیراز خواهد رفت.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز