پایان رقابت دسته ۸۵ کیلوگرم مسابقات نوجوانان ایران-ارومیه؛

عسگری برسکوی قهرمانی جا خوش کرد

۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۵:۳۵
کد خبر: ۴۶۳۴۴۹
عسگری برسکوی قهرمانی جا خوش کرد
پایان رقابت دسته 85 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان در رده سنی (13،14 و 15 سال) با درخشش وزنه بردار نوجوان مازندرانی امیررضا عسگری دون و کسب سه نشان طلا توسط این وزنه بردار خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،رقابت دسته 85 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان که با حضور 9 وزنه بردار از استان های (مازندران،آذربایجان غربی 2وزنه بردار،اردبیل 2 وزنه بردار، خوزستان، فارس، سمنان و چهارمحال و بختیاری) در سالن 2000 نفری شهید باکری برگزار شد در نهایت با قهرمانی امیررضا عسگری دون وزنه بردار نوجوان استان مازندران با ثبت مجموع 270 کیلوگرم خاتمه یافت تا تیم مازندران با کسب این نشان طلا شرایط خود را برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات نوجوانان در ارومیه مسجل تر از قبل کند.

((یکضرب))
امیر رضا عسگری دون وزنه بردارنوجوان مازندران که سابقه حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان را نیز در کارنامه خود دارد، در حرکت یکضرب یک سروگردن بالاتر از رقبا بود. عسگری در پایان حرکت یکضرب با ثبت وزنه 120 کیلوگرم و فاصله ای قابل قبول با نفرات دو و سوم خود صاحب نشان طلای این حرکت شد تا نشان دهد که شرایط آمادگی بهتری نسبت به سایر رقبایش دارد. پس از عسگری دون نیز به ترتیب محمد ارسلانی از آذربایجان غربی با ثبت وزنه 110کیلوگرم و مصطفی مهنازاده وزنه بردار با آتیه استان خوزستان با مهار وزنه 97 کیلوگرم صاحب نشان های نقره و برنز حرکت یکضرب شدند.

((دوضرب و مجموع))
پایان رقابت دسته 85 کیلوگرم اما برای وزنه برداران برتر این دسته که در حرکت یکضرب برتری خود را بر سایر رقبا نشان داده بودند اندکی تفاوت داشت. زیرا سوای امیررضا عسگری دون وزنه بردار توانمند استان مازندران که موفق شد با ثبت وزنه 150 کیلوگرم در حرکت دوضرب وبدست آوردن مجموع 270 کیلوگرم صاحب نشان های طلای دوضرب و مجموع این وزن شده و با سه مدال طلا پرونده قابل قبولی را برای خود در ارومیه ثبت کند،مهنازاده وزنه بردار خوزستان که با وزن بدون 15/78 کیلوگرم ، نسبت به سایرین از لحاظ وزنی پایین تر بود در دوضرب نتوانست مثل یکضرب عملکردی قابل قبول داشته باشد. برهمین اساس این وزنه بردار جایگاه خود را در دوضرب و مجموع به وزنه بردار اردبیل نیما فرضی نگارعوض کرد تاوزنه بردار اردبیلی ها در این وزن با ثبت وزنه های 119 کیلو گرم در دوضرب و مجموع 215 کیلوگرم صاحب مدال های برنز دوضرب و مجموع این دوره از رقابتها شود.

همچنین محمد ارسلانی وزنه بردار شایسته استان میزبان (آذربایجان غربی) موفق شد با مهار وزنه 130 کیلوگرم در حرکت دوضرب و نیز کسب مجموع 240 کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره ای رنگ رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان در شهر خود شده و تیم میزبان را نیز به دشت یکی از سکوهای قهرمانی تیمی نزذیکتر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز