قشقایی ۱(۶)-(۵)۱ پرسپولیس؛

شوک بزرگ در شیراز/ قشقایی غزل خداحافظی پرسپولیس را خواند!

۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۲:۳۳
کد خبر: ۴۶۳۴۸۹
شوک بزرگ در شیراز/ قشقایی غزل خداحافظی پرسپولیس را خواند!
تیم فوتبال پرسپولیس از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران از گردونه رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور کنار رفت.

سرخپوشان در اولین دیدار از سری مسابقات جام حذفی در فصل جدید از ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه حافظیه به مصاف تیم قشقایی رفتند.پرسپولیس با لباس های قرمز در ضلع جنوبی زمین قرار گرفتند و آغازگر بازی بودند.

سرخپوشان بازی هجومی و حساب شده ای را آغاز کردند و در دقیقه 3 ارسال از جناح چپ روی سر ولادیمیر فرود آمد که ضربه او از کنار تیرک دروازه میزبان به بیرون رفت.

تیم میزبان در این دقایق به حفظ توپ و توقف بازی فکر می کرد در شرایطی که سرخپوشان سراسیمه هجومی ظاهر شدند.

در دقیقه 8 پریموف از مدافعان میزبان عبور کرد و با ضربه ای زمینی، دروازه قشقایی را تهدید کرد که این ضربه توسط علی اسدی، گلر میزبان مهار شد. محمد جواد زارعی در یک غافلگیری با ضربه سر اولین گل این دیدار را برای میزبان به ثمر رساند.

در دقیقه 12 بار دیگر دروازه سرخپوشان به شدت تهدید شد که رادوشوویچ توپ را دفع کرد. در دقیقه 16 ضربه ایستگاهی مسلمان از جناح راست روی دروازه توسط اسدی دفع شد.

در دقیقه17 شوت مسلمان با اختلاف از کنار دروازه میزبان گذشت. در دقیقه 18 روی ارسال مهدی شیری، مهاجم میزبان در آفساید قرار گرفت.

پرسپولیس در این دقایق فقط به حمله روی آورده است. شوت احمد نورالهی با اختلاف از کنار دروازه قشقایی به بیرون رفت.

در دقیقه 21 شوت زمینی علیپور از جناح راست توسط گلر حریف دفع و به کرنر تبدیل شد.ارسال مسلمان در یک رفت و برگشت با ضربه سر پریموف به بالای دروازه رفت.

در دقیقه 24 ضربه محکم امید عالیشاه از داخل محوطه جریمه به بیرون رفت. یاد و خاطر هادی نوروزی توسط هواداران گرامی داشته شد.

ارسال های متوالی سرخپوشان از چپ و راست بازیکنان میزبان را دچار استرس کرده است. پرتاب اشیاء به زمین و به سمت ماهینی، برای لحظاتی بازی را متوقف کرد.

در دقیقه 31 تیم قشقایی از جناح چپ صاحب یک ضربه کرنر شد. تیم میزبان تنها چشم به ضد حملات خود دارد.

در دقیقه 35 تیم قشقایی از پشت محوطه جریمه به یک ضربه ایستگاهی رسید. ضربه مهدی شیری به دیوار دفاعی برخورد کرد.

در دقیقه 44 بار دیگر ضربه زمینی علیپور در دستان اسدی قرار گرفت. ارسال نورالهی از سمت راست توسط گلر میزبان دفع شد. داور برای نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

در اولین دقیقه از وقت‌های اضافه، بازیکنان زردپوش، دو کرنر متوالی، یک پرتاب اوت دستی و یک خطا از یک منطقه بدست آوردند. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود قشقایی خاتمه یافت.

تیم قشقایی آغازگر بازی در نیمه دوم بود. برانکو در آغاز نیمه دوم فرشاد احمدزاده را به زمین آورد.

در دقیقه 48 میزبان دو موقعیت متوالی بدست آورد که ابتدا رادوشوویچ توپ را دفع و در برگشت ضربه محکم مهدی شیری از روی دروازه سرخپوشان گذشت. در دقیقه 52 شوت بازیکن قشقایی از کنار دروازه رادوشوویچ به بیرون رفت.

در دقیقه 57 ضربه فنی و کات دار پریموف از کنار دروازه میزبان گذشت. در دقیقه 59 پرسپولیس از سمت راست به یک ضربه ایستگاهی رسید. ارسال محسن مسلمان روی سر پریموف فرود آمد و توپ به تور دروازه میزبان چسبید و بازی به تساوی رسید.

در دقیقه 68 تیم قشقایی یک تعویض انجام داد. شهاب زاهدی در دقیقه 69 به جای آرام طبع برای پرسپولیس به زمین رفت.

در دقیقه 70 ضربه ایستگاهی سرخپوشان از جناح چپ از کنار دروازه حریف گذشت. در دقیقه 75 بازیکن میزبان روی علیپور در جناح راست خطا کرد. ارسال مسلمان به یک کرنر از جناح راست تبدیل شد و بار دیگر کرنر تکرار و در ادامه توپ دفع گردید.

علی علیپور در یک برخورد، با مصدومیت از ناحیه سر مواجه و برای مداوا از زمین خارج شد. در دقیقه 79 شوت فنی و محکم پریموف در دستان اسدی گلر میزبان قرار گرفت.

در دقیقه 82 شهاب زاهدی یک موقعیت خوب را برای علیپور بوجود آورد که ضربه این بازیکن در زاویه‌ای بسته دفع شد. در دقیقه 83 شوت احمد نورالهی از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت.

احسان علوان زاده به جای علی علیپور برای پرسپولیس به زمین رفت. در دقیقه 85 شوت فنی مسلمان در دستان اسدی گلر قشقایی قرار گرفت.

در دقیقه 88 سهیل نیک نام جای خود را به مجید جابک برای قشقایی داد. داور برای نیمه دوم 4 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

در دقیقه 90 بازیکنان زردپوش روی علوان زاده از جناح چپ مرتکب خطا شدند. ارسال نورالهی دفع شد. در دومین وقت های اضافه ضربه سر شهاب زاهدی از کنار دروازه حریف گذشت.

این دیدار در پایان 90 دقیقه وقت قانونی و وقت‌های با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و دو تیم آماده بازی در دو وقت پانزده دقیقه‌ای خواهند شد.

پرسپولیس آغازگر نیمه اول وقت اضافه نخست بود.شوت محکم احمد نورالهی در دقیقه 91 از روی دروازه اسدی گذشت.

در دقیقه 93 مهدی شیری پشت محوطه جریمه تیم میزبان روی فرشاد احمدزاده خطا کرد و داور یک ضربه ایستگاهی برای سرخپوشان اعلام نمود.

ضربه احمد نورالهی از روی دروازه به بیرون رفت.در دقیقه 98 مرادی بازیکن قشقایی پشت محوطه جریمه، روی مسلمان خطا کرد. ضربه زیبای احمدزاده با عملکرد خوب گلر این تیم از روی خط دروازه دفع شد.

این دیدار در پایان نیمه نخست 15 دقیقه ای اول و تا دقیقه 105 و یک دقیقه وقت اضافه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.تیم قشقایی نیمه دوم وقت های اضافه را آغاز کرد.دو تیم بازی پربرخورد و سراسر حمله را به نمایش گذاشتند.

در دقیقه 110 پرسپولیس از جناح چپ یک پرتاب اوت بدست آورد. ماهینی پس از پرتاب توپ و در یک رفت و برگشت توسط شیری متوقف شد و یک خطا گرفت. ارسال مسلمان از چپ در یک رفت و برگشت به یک کرنر از جناح دیگر تبدیل شد و ارسال کرنر دفع گردید.در دقیقه 117 بار دیگر ضربه بی دقت نوراللی از روی دروازه میزبان به بیرون رفت.

داور برای نیمه دوم وقت‌های اضافه دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.نگارنده از زمین خارج و مسعود اسدی برای تیم قشقایی وارد زمین شد.

این دیدار در پایان 120 دقیقه وقت قانونی و اضافه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و دو تیم برای زدن ضربات پنالتی آماده خواهند شد.

در ضربات پنالتی، برای قشقایی، محمدجواد زارعی، مجید چابک، محسن رضوی‌پوریان و مهدی شیری به گلزنی پرداختند اما مسعود اسدی پنالتی خود را به تیر دروازه پرسپولیس کوبید.

همچنین برای پرسپولیس حسین ماهینی، احمد نورالهی، ولادیمیر پریمیوف، محسن مسلمان از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند اما کمال کامیابی‌نیا ضربه آخر و پنالتی پنجم تیم را به دست دروازه‌بان زد و از دست داد.

در ادامه، هادی مرادی برای قشقایی گل زد  و فرشاد احمدزاده نیز ضربه پنالتی پرسپولیس را به گل تبدیل کرد. محمد شریف‌زاده هفتمین ضربه پنالتی قشقایی را خلاف جهت حرکت دروازه‌بان به گل بدل کرد. همچنین گلر میزبان ضربه شهاب زاهدی از پرسپولیس را مهار کرد تا قشقایی برنده این بازی بوده و پرسپولیس را از جام حذفی، حذف کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز