پیام تشکر فدراسیون فوتبال از کاپیتان تیم ملی فوتسال

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۶۳۶۸۲
پیام تشکر فدراسیون فوتبال از کاپیتان تیم ملی فوتسال
فدراسیون فوتبال با تقدیر از تلاش‌های ملی و موثر کاپیتان تیم ملی فوتسال، از وی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از اعلام خداحافظی محمد کشاورز از تیم ملی فوتسال، فدراسیون فوتبال در پیامی از 13 سال تلاش و خدمت وی به تیم ملی فوتسال، تشکر و قدردانی کرد و دوران حضور او در تیم ملی را از جمله روزهای پرشکوه فوتسال ایران دانست.

در بخش دیگری از پیام فدراسیون فوتبال آمده است: خبر خداحافظی محمد کشاورز کاپیتان با اخلاق و ارزنده تیم ملی فوتسال کشورمان، برای هواداران و دوستداران ورزش فوتسال خوش آیند نیست اما مردم عزیز ایران هرگز محمد کشاورز را برای روزهایی که به همراه تیم ملی کشورمان برای شادی، افتخار و سربلندی ایران تلاش کرده است فراموش نمی‌کنند. 

بازیکنی که در دوران حضورش در تیم ملی روزهایی طلایی و درخشان را برای فوتسال ملی ایران رقم زد و قطعاً نام او با حضور در 4 دوره از مسابقات جام جهانی و 6 دوره بازیهای جام ملت‌های آسیا، دو دوره بازیهای المپیک آسیایی سالنی، سه دوره مسابقات گرند پریکس برزیل و همچنین کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را در سال 2001 و دو بار حضور در جمع 10 بازیکن برتر جهان به نیکی باقی خواهد ماند. 

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و قدردانی از تلاشها و زحمات محمد کشاورز کاپیتان ارزنده تیم ملی فوتسال در طول مدت زمان حضورش در این تیم، برای وی در ادامه فعالیتش در فوتسال کشور آرزوی موفقیت، سربلند و سلامت را از ایزد منان مسئلت دارد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز