یک خطا و یک امتیاز مرا به نقره رساند

قنبری: همه تلاشم برای کسب طلا بود

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۷:۰۷
کد خبر: ۴۶۳۸۶۱
قنبری: همه تلاشم برای کسب طلا بود
دارنده مدال نقره کوراش بازیهای ساحلی آسیا گفت: برای طلا تلاش کردم اما اشتباهات باعث شد به نقره برسم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، قنبرعلی قنبری،دارنده مدال نقره کوراش بازی های ساحلی آسیا گفت:تا 2018خدا کمک کند در خدمت تیم ملی هستم و می‌خواهم در بازی‌های آسیایی اندونزی برای هموطنانم افتخار کسب کنم.

وی ادامه داد:  خیلی تلاش کردم برای طلا تا هر سه نفرمان طلایی شویم اما در هر حال برخی مسایل در اختیار من نبود. کمی با و روح وروانم بازی کردند در ابتدای مسابقه فینال که نتوانم آنگونه که باید و شاید مسابقه بدهم و این از شانس من بود.

قنبری گفت: مربیانم دیدند که من در فینال حریف ازبکستانی را ضربه فنی هم کردم اما امتیاز دادند و انگار نمی خواستند من طلا بگیرم با این وجود تعمدی در کار نبود.

وی با بیان اینکه یک اخطار و یک امتیاز من داشتم و حریفم نیز همین حالت داشت، افزود: امتیاز آخر را رو حریف گرفت برنده شد و منم نقره گرفتم و از اینکه یک مدال طلا نتوانستم بگیرم شرمنده فدراسیون و مردم شدم اما به هر حال نقره هم ارزش زیادی دارد.

قنیری درمورد فعالیت رسمی خود در کوراش گفت: حدود 4سال هست که کوراش کار میکنم.قبلا هم عضو تیم ملی جودو بودم. از فدراسیون جودو و کوراش و مربی خوبم آقای خسرو دلیر سرمربی تیم ملی ساحلی نیز تشکر و قدردانی می کنم.

قنبری یادآور شد: اهل شهرستان درگز در منطقه مرزی شمال خراسان رضوی هستم که3ساعت تا مشهد مقدس فاصله است.گاهی وقت ها برای تمرینات مهم به مشهد می آیم و تمرین می کنم و سپس برمی گردم درگز اما چون هدف بالایی دارم همه این سختی ها را تحمل می کنم و امیدوارم مسئولین استان هم به مدال ها و مقام هایی که می می آوریم توجه کنند.

تیم ملی کوراش ایران با دو طلا و یک نقره در بازیهای ساحلی آسیا در ویتنام عنوان نایب قهرمانی تیمی را هم کسب. شیخ الاسلامی و علی اکبری طلایی های کوراش ایران بودند و ارزش نقره قنبری هم کم از مدال طلا نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز