اطلاعیه نفتی‌ها درخصوص عدم پرداخت مربیان قبلی

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۴۴۵۵
اطلاعیه نفتی‌ها درخصوص عدم پرداخت مربیان قبلی
باشگاه فرهنگی ورزشی نفت با صدور اطلاعیه ای ضمن تشریح علل عدم پرداخت بدهی ها خواهان حل و فصل مشکلات موجود شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به به نقل از سایت رسمی نفت تهران در این اطلاعیه آمده است: دریافت مطالبات و حق و حقوق طلبکاران حق مسلم آنهاست و ما نیز براساس توافقات انجام شده خود را ملزم به تعیین تکلیف بدهی ها و توافق با طلبکاران می دانیم اما متاسفانه به رغم پیگیری های مکرر نمی دانیم چرا مشکلات و موانع موجود برطرف نمی شود.

لازم است تاکید کنیم طبق توافق نامه ای که بین شرکت بهنام پیشرو کیش و هیات واگذاری نفت به امضا رسیده می بایست کلیه اسناد و حساب بانکی موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران طی ده روز پس از امضای توافق نامه به خریدار تحویل گردد و پس از امضای صورتجلسه، خریدار باشگاه موظف است طی مدت 20 روز نسیت به تعیین تکلیف بدهی ها اقدام نماید.

متاسفانه اما هنوز کلیه اسناد بدهی ها تحویل ما داده نشده و مهمتر از آن حساب بانکی موسسه فرهنگی ورزشی نفت نیز برخلاف تعهدات هیات واگذاری به شرکت بهنام پیشرو کیش تحویل داده نشده. در واقع اگر بدون تحویل گرفتن حساب بانکی موسسه اقدام به پرداخت پانزده میلیارد بدهی توافق شده شود پس از نقل و انتقال رسمی باشگاه ،حساب بانکی موسسه نفت نیز به نام مالکان جدید خواهد شد.

در چنین حالتی وقتی حساب بانکی را تحویل نگرفته ایم چه تضمینی وجود دارد که با چک های پاس نشده و بدهی های دیگری مواجه نشویم.؟! چرا طبق توافق نامه کلیه اسناد بدهی ها و حساب بانکی تحویل داده نمی شود و چرا به رغم مکاتبات مکرر ما نسبت به حل و فصل این مشکلات اقدام نمی شود.؟!

در چنین شرایطی مالکان نفت که تا به امروز بالغ بر پنج میلیارد هزینه کرده اند در بلاتکلیفی محض قرار گرفته و اینطور به نظر می رسد که برخی تلاش دارند علاوه بر پانزده میلیارد بدهی توافق شده بدهی های دیگری را نیز به خریدار تحمیل نمایند و به همین دلیل نیز به تعهدات خود مبنی بر تحویل و صورتجلسه کردن اسناد و حساب بانکی اقدام نمی کنند.

در چنین شرایطی برخی طلبکاران که حق و حقوق خود را بخاطر این بلاتکلیفی دریافت نکرده اند طی مصاحبه هایی مالکان نفت را هدف می گیرند.در واقع مالکان نفت هم به رغم بلاتکلیفی در حال هزینه کرد و تیمداری هستند و هم اماج مصاحبه هایی قرار گرفته اند.امیدواریم و بار دیگر از مسوولان وزارت نفت درخواست می کنیم نسبت به تحویل کلیه اسناد بدهی ها و حساب بانکی اقدام نمایند تا انهایی که برای نفت زحمت کشیده و خون دل خورده اند به حق و حقوق خود برسند و مالکان باشگاه نیز از این بلاتکلیفی ازاردهنده نجات یافته و بتوانند اهداف و برنامه های مدنظر خود را با تمام توان اجرایی کنند.

امیدواریم از بخش خصوصی در فوتبالی که نه از حق پخش برخوردار است و نه بستری برای درامدزایی فراهم است حمایت شود نه اینکه با چنین اتفاقاتی سایرین نیز از ورود به عرصه فوتبال و تیمداری دلزده شوند.

نظر شما