رسول کربکندی در گفتگو با برنا:

بازی با ازبکستان سخت است/ مساوی در تاشکند نتیجه خوبی خواهد بود

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۷:۳۵
کد خبر: ۴۶۴۷۰۶
بازی با ازبکستان سخت است/ مساوی در تاشکند نتیجه خوبی خواهد بود
کارشناس و مربی فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش در هر بازی ترکیب متفاوتی ارائه می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رسول کربکندی، پیشکسوت و مربی فوتبال کشورمان درباره دیدار ایران و ازبکستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه ازبکستان تیم بسیار خوبی است که تیم ملی فوتبال کشورمان همیشه در مقابل این تیم رقابت سختی داشته، بیان کرد: سبک فوتبال ازبکستان با ایران متفاوت است و تیم ملی کشورمان در زمین خانگی ازبک‌ها با سختی بسیاری مواجه خواهد بود. در جام جهانی گذشته هم با این تیم هم گروه بودیم که توانستیم در دقایق پایانی به گل پیروزی برسیم.

کربکندی با اشاره به اینکه اگر در خانه حریف به مساوی هم برسیم برای تیم ملی کشورمان بسیار خوب است، افزود: فوتبال ازبکستان همیشه تیم ملی کشورمان را اذیت می‌‌کند و مساوی تیم ملی کشورمان در خانه ازبک‌ها نتیجه خوبی محسوب می‌شود تا در دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی به دنبال سه امتیاز بازی بود.

وی یادآور شد: تفکرات کی‌روش بر این اساس است که دروازه‌ را برابر تیم خوبی همانند ازبک در خارج از خانه حفظ کند و با تساوی تیم ملی کشورمان می‌تواند از مدعیان صعود به جام جهانی روسیه باقی بماند. کی روش در دو دیدار گذشته در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با ترکیب متفاوت در برابر آنها حاضر شد و در این دیدار خارج از خانه هم سرمربی تیم ملی کشورمان حتما با ترکیبی متفاوت به زمین ازبک‌ها خواهد رفت.

کربکندی ادامه داد: کی‌روش در دومین هفته مقدماتی جام جهانی مقابل چین بازی تهاجمی که مقابل قطر داشت را ارائه نکرد زیرا چین در بازی گذشته خود برابر کره باخته بود و با همه‌ قوای خود می‌خواست در دیدار خانگی با ایران به سه امتیاز بازی برسد که تفکرات کی‌روش این اجازه را نداد.

وی با تاکید بر اینکه سرمربی تیم ملی باید در دیدار با ازبک‌ها به ضد حمله توجه بیشتری کند، اضافه کرد: کی‌روش با ساختار دفاعی مناسب و تمرکز بر ضد حمله می‌تواند به گل برسد تا تیم ملی در دیدار خارج از خانه به سه امتیاز شیرین برسد.

کارشناس فوتبال در پایان با بیان اینکه تیم ملی بازیکنان خوب و شایسته‌ای دارد، گفت: با استفاده از بازیکنان مناسب تیم ملی می‌توانیم به سه امتیاز بازی برسیم و با توجه به سنگربانان خوبی که داریم همچنان دروازه تیم ملی حفظ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز