دلیل بازگشت بازیکن گنبدی تیم ملی به ایران

خودروهای سازمان ملل «تاجر» ایرانی را از مرز ترکیه بازگرداندند!

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۰:۱۱
کد خبر: ۴۶۴۹۵۲
خودروهای سازمان ملل «تاجر» ایرانی را از مرز ترکیه بازگرداندند!
بازیکن گنبدی والیبال ایران یکی از دلایل انصراف خود را از حضور در لیگ ترکیه، امن نبودن محل سکونت خانواده‌اش می‌داند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، میکائیل تاجر که چند ی پیش به تیم شهرداری تبریز پیوسته بود، پس از مدت کوتاهی عطای حضور در تبریز را به لقایش بخشید و سر از ترکیه درآورد. تاجر دراین کشور با تیم آرفا به توافق رسید و با این تیم تمرین کرد.

مدتی بعد اما وی بدون اینکه با آرفا در بازی‌های لیگ ترکیه حضور یابد، این تیم را هم ترک کرد. تاجر درباره این اتفاق و بازگشتش به ایران می‌گوید: «در ابتدا فصل قرار شد آنها بازیکنان قدرتمندی بگیرند و برای حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ بجنگند؛ اما نه بازیکنی جذب شد و نه مربی هایی حرفه‌ای داشتند. آنها به تعهدات مالی خود هم عمل نکردند و کار به جایی رسید که تصمیم گرفتیم نزدیک به یک هفته با هم جلسه بگذاریم تا با رضایت دو طرفه قرارداد فسخ شود.»

این بازیکن گنبدی درباره وضعیت سکونتش در ترکیه هم اظهار می‌کند: «شهری که ما در آن بودیم، مرز ترکیه و سوریه بود. خودروهای سازمان ملل در حال رفت و آمد بودند و هر روز خبرهایی تازه می آمد. از یک طرف تیم آن طور که قول داده شده بود، بسته نشد و از طرف دیگر خانواده‌ام در امنیت کامل نبودند؛ به همین خاطر تصمیم گرفتیم به ایران بازگردیم.»

در فاصله 2 هفته مانده به آغاز رقابت‎‌های لیگ برتر والیبال، تاجر درباره تیم جدیدش تاکید می‌کند: «فعلا با تیم هاوش تمرین می کنم تا بدنم از نظر آمادگی در شرایط خوبی بماند؛ اما پیشنهادهایی دارم که فعلاً ترجیح می دهم بدون هیچ حاشیه‌ای به تمریناتم ادامه دهم.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز