با گلزنی مقابل ایبار؛

بیل در رئال به ۵۰ گل رسید

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۰:۱۷
کد خبر: ۴۶۴۹۶۱
بیل در رئال به ۵۰ گل رسید
هافبک رئال مادرید تاکنون توانست 50 گل را برای این تیم به ثمر برساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گرت بیل، هافبک ولزی باشگاه رئال مادرید از سال 2013 به این باشگاه پیوست و توانست در رقابت‌های مختلف بازی‌های درخشان و تاثیر گذاری از خود به نمایش بگذارد.بیل با سرعت خود توانست شکل تهاجمی رئال مادرید را ارتقا دهد و  تاکنون این هافبک توانسته برای رئال مادرید 50 گل را به ثمر برساند.

گرت بیل با مبلغ ۹۱ میلیون یورو در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست. در فصل اول حضور در پایتخت اسپانیا گرت بیل به خاطر مبلغ بالای انتقالش زیر ذره بین بود و انتقاداتی از او می‌شد. حتی صحبت‌هایی از اختلاف میان او و کریستیانو رونالدو به گوش می‌رسید که رونالدو در قبال آن سکوت نکرد و ضمن تکذیب اختلافات از گرت بیل حمایت کرد.

در نهایت در آخر فصل ۱۴–۲۰۱۳ گرت بیل به همراه رئال مادرید به فینال لیسبون لیگ قهرمانان اروپا رسید و توانست در آن بازی دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند و کمک زیادی به رئال مادرید در کسب دهمین قهرمانی اش در اروپا کرد.

گرت بیل پس از حدود دو سال در ترکیب رئال مادرید جا افتاده بود. اما در این فصل مصدومیت‌هایی گریبان گیر او شد. او در ماه سپتامبر در جریان بازی مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شد.

این بازیکن به صورت جدی بار دیگر از هفته یازدهم لالیگا در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت. بیل در حال به دست آوردن شرایط آرمان خود در مادرید بود که در ژانویه دوباره مصدومیت سراغش آمد. در مجموع او ۱۴ بازی فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد. در آخر فصل بیل به همراه تیم رئال مادرید افتخار بزرگی کسب کرد و برای دومین بار به همراه این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز