احمدی: حمایت ائمه‌ی جمعه از ورزش و حوزه جوانان در توسعه آن‌ها موثر است

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۶۴۹۹۸
احمدی: حمایت ائمه‌ی جمعه از ورزش و حوزه جوانان در توسعه آن‌ها موثر است
معاون فرهنگی، اموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: ائمه محترم جمعه حامی ورزش و جوانان هستند و این حمایت در توسعه این دو حوزه تاثیرگذار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکترعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، سردار کاظم یزدانی رئیس تربیت بدنی سازمان بسیج کشور، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سید ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و جمعی از مسئولین ورزش استان با آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زنجان دیدار کردند.

در این دیدارحسینی ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محجوب و اخلاق مدار زنجان و قدردانی از حضور دکتر احمدی، آذرنوش و یزدانی در استان به ارائه گزارش نهمین همایش طلایه داران ورزش، مروجان اخلاق پرداخت.

در ادامه این جلسه دکتر احمدی ضمن تشکر از مدیر کل ورزش و جوانان استان جهت فراهم آوردن این دیدار بر ضرورت وجود برنامه ها و همایشهای فرهنگی در ورزش تاکید کرد و افزود: مربیان ورزشی در این برنامه ها با مباحث فرهنگی و اخلاقی آشنایی بیشتر پیدا کرده و این تاثیر مستقیم و مثبتی بر آموزش جوانان دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در عرصه ورزش، بزرگترین حامی، مقام معظم رهبری هستند که رهنمودها و پیامهای ایشان همواره مایه مباهات و دلگرمی بوده است تصریح کرد: ائمه محترم جمعه نیز در همین راستا حامی ورزش و جوانان هستند و نگاه ویژه آنها به ورزش احساس می شود و امیدواریم که این دیدگاه و حمایت مستدام باشد.

در ادامه این نشست، خاتمی نماینده ولی فقیه در زنجان نیز به ارتباط موثر با جامعه ورزشی در استان اشاره کرد و افزود: ورزش و ورزشکاران واقعیتهایی هستند که نمی توان از آنها غافل شد چرا که ورزش مقوله ای است که مبادلات و تعاملات سیاسی جوامع را نیز در خود جای می دهد.

وی همچنین تربیت صحیح نسل جوان و قهرمان ورزشی و اخلاقی را برای آینده کشور ضروری دانست و افزود: جوانان سرمایه های جامعه هستند که می بایست از طفولیت آموزش های مناسبی را دریافت کنند.

آیت ا... خاتمی ادامه داد: عرصه ورزش، عرصه وسیعی است که با وجود هیجاناتی که به همراه دارد دیگر عرصه ها را نیز تحت الشعاع قرار می دهد.

وی همچنین ورزش بانوان و توجه به آن را مهم برشمرد و در مورد پیشرفت آن  در سالهای اخیر ابراز امیدواری کرد.

امام جمعه زنجان اظهار داشت: ورزش باید فرصتی باشد که جوانان به دور از جناحی شدن بتوانند در بزنگاه ها توانمندی خود و کشور را به نمایش بگذارند. اینکه جوانی ایرانی در قهرمانی خود پرچم ایران را تقدیس می کند و مدال خود را تقدیم رهبر می کند اثر گذاری بسیار زیادی در سطح ملی و فرا ملی دارد.

نماینده ولی فقیه در زنجان در پایان ضمن تشکر از معاون وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولین ورزشی افزود: مجموعه ملاقات ها، پیام ها و ابراز شادمانی های مقام معظم رهبری می بایست به عنوان منشور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز