سوپرلیگ بسکتبال بانوان

مرتضی‌زاده: ۶۰ درصد کیاگالری تغییر کرده است/ سیاست‌های فیبا تغییر کند، مجوز می‌گیریم

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۸:۴۱
کد خبر: ۴۶۵۰۱۳
مرتضی‌زاده: ۶۰ درصد کیاگالری تغییر کرده است/ سیاست‌های فیبا تغییر کند، مجوز می‌گیریم
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان معقتد است، حریف هفته نخست این تیم تغییرات زیادی داشته است.

زهرا مرتضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا اظهار کرد: نخستین دیدار تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان، 23 مهرماه به میزبانی ما و برابر تیم کیاگالری تهران برگزار خواهد شد. ما سال گذشته با کیا گالری بازی کردیم و باید بگویم آن‌ها تیم بسیار قدرتمند و پرسرعتی دارند. کیاگالری دفاع بسیار منسجم و خوبی دارد و اغلب، تیم‌هایی که برابرشان قرار می‌گیرند به سختی امتیاز می‌گیرند.

سرمربی پالایش نفت آبادان ادامه داد: البته کیاگالری امسال در جمع بازیکنان و حتی کادر فنی خود تغییراتی هم داشته است. ما مقابل تیم جدیدی قرار می‌گیریم، چرا که 60 درصد ترکیب نخستین حریف ما در سوپرلیگ تغییر کرده است.

مرتضی‌زاده با تاکید بر آمادگی بانوان پالایش نفت افزود: امسال بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند. انیس مرادی، بازیکن ملی‌پوش هرمزگانی و مژگان خدادادی، همراه ناهید اسدی، از تیم ملی بسکتبال جوانان به پالایش نفت آبادان پیوسته‌اند. البته انگشت مرادی، هفته پیش در تمرینات شکست و تا مدتی این بازیکن خوب و ملی‌پوشمان را در اختیار نداریم.

وی درباره بحث‌های اخیر درباره پایان مهلت فیبا به ایران و کشورهای اسلامی برای کسب مجوز بازی بانوان با پوشش اسلامی توضیح داد: ما همیشه امیدواریم و با امید زندگی می‌کنیم. همانطور که پیش از این گفتم، شاید سال‌های بعد بتوانیم رضایت فیبا را جلب کنیم. چنانچه یکسری سیاست‌های فدراسیون جهانی بسکتبال تغییر کند یا مسئولان دیگری به فیبا راه یابند، ایران با همراهی و تلاش دیگر کشورهای اسلامی می‌تواند این مجوز را کسب کند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز