نیما نکیسا در گفتگو با برنا:

کسب سه امتیاز در تاشکند دور از دسترس نیست/ باید به ساختار دفاعی تیم ملی افتخار کنیم

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۶:۰۱
کد خبر: ۴۶۵۲۳۹
کسب سه امتیاز در تاشکند دور از دسترس نیست/ باید به ساختار دفاعی تیم ملی افتخار کنیم
دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت: تیم ملی ازبکستان بازیکنان بسیار خوبی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نیما نکیسا، سنگربان سابق تیم ملی کشورمان درباره دیدار ایران و ازبکستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه فوتبال ازبکستان نسبت به 4 سال گذشته متفاوت شده، بیان کرد: در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گذشته ایران با ازبکستان هم گروه بود و توانستیم در زمین حریف این تیم را ببریم اما فوتبال ازبکستان نسبت به جام جهانی گذشته تغییراتی داشته است.

نکیسا ادامه داد: ازبکستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه با برنامه‌ تر بازی‌های خود را آغاز کرد. تیم ملی ازبکستان بازیکنان بسیار خوبی دارد که تاکنون با برد توانستند در صدر جدول گروه خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه کره جنوبی و ازبکستان از رقبای دیرینه تیم ملی فوتبال هستند، افزود: فوتبال ایران همیشه در رقابت‌های مختلف برابر حریفان دیرینه خود با مشکلات بسیاری مواجه شده و باید برابر این تیم‌ها با برنامه متفاوتی به زمین رفت.

نکیسا با اشاره به اینکه تفکرات کی‌روش می‌تواند به تیم ملی‌ در کسب نتیجه مناسب در خانه ازبکستان کمک‌های بسیاری کند، بیان کرد: در بازی با ازبکستان باید سرمربی تیم ملی شرایط و تاکتیک خاصی را در زمین ارائه کند تا بتوانیم در این بازی به سه امتیاز شیرین خارج از خانه برسیم.

دروازه بان سابق تیم ملی، اضافه کرد: حضور مدافعان و دروازه‌بان خوب در تیم بسیار تاثیر گذار است اما باید تیم از برنامه و طرح مناسب برخوردار باشد تا با تاکتیک‌های گروهی مناسب به سه امتیاز رسید.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه مساوی خارج از خانه برای تیم ملی بسیار مناسب است، بیان کرد: ایران می‌تواند روی ضربات ایستگاهی، ضد حمله و کونرها حساب باز کند تا به گل برسد.

نکیسا تاکید کرد: در اواخر و اوایل این بازی سرمربیان هر دو تیم احتیاط را در الویت خود قرار می‌دهند و در اواسط بازی این امکان وجود دارد که تیم‌ها حملات بیشتری به دروازه‌های یکدیگر داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید به این ساختار دفاعی خوب تیم ملی افتخار کنیم، گفت: در بازی‌های آینده باید بازی گروهی بازیکنان تیم ملی کشورمان ارتقا یابد تا به گل‌های بیشتری برسیم البته گل نخوردن خیلی ارزشمندتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز