سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال منصوب شد؛

تلاش ایران برای کسب سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۷ کانادا

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۴:۴۱
کد خبر: ۴۶۵۴۲۴
تلاش ایران برای کسب سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۷ کانادا
حسن پالار به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال، جهت حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طی حکمی که از سوی محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به امضا رسیده است، حسن پالار به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال، جهت حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان منصوب شد.

پالار در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پیرامون این مسابقات گفت: از سوی معاونت قهرمانی فدراسیون فراخوانی به استان های سراسر کشور مبنی بر معرفی بسکتبالیست های زیر 23 سال ارسال شده و با توجه به شرایطی که دراین فراخوان ذکر شده، استان های می توانند نمایندگان خود را برای شرکت در اولین اردوی تیم ملی جوانان معرفی کنند.

وی افزود: بهمن ماه سال جاری مسابقات انتخابی قهرمانی جهان به میزبانی تایلند برگزار می شود و حدود 10 تیم برای کسب سهمیه این مسابقات از منطقه ی آسیا و اقیانوسیه در رقابت ها شرکت می کنند و در نهایت 2 تیم مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را بدست خواهند آورد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال خاطرنشان کرد: سال گذشته و از مسابقات جشنواره مهر رضوی تعدادی از جوانان مستعد شناسایی شدند و همان طور که گفته شد یک فراخوان نیز به استان ها ارسال شده و در نهایت از مجموع نفرات شناسایی شده در جشنواره مهر رضوی و نیز این فراخوان، حدود 30 نفر به اولین اردوی آمادگی که آبان ماه برگزار می شود، دعوت خواهند شد که قطعا این تعداد در اردوهای بعدی با ریزش مواجه خواهد بود.

پالار گفت: تا بهمن ماه حدود 4 مرحله اردوی آمادگی خواهیم داشت و پس از آن برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان عازم تایلند می شویم و در صورتیکه مجوز حضور در این مسابقات را بدست آوریم، سال آینده در رقابت های قهرمانی جهان که به میزبانی کانادا برگزار می شود، حضور خواهیم یافت.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن بازی های باشگاهی و مسابقات داخلی، بازیکنان می توانند در کوران مسابقات هم آمادگی های لازم را بدست آوردند و اگر بتوانیم تعدد اردوها را نیز بیشتر خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال در پایان گفت: در سالهای گذشته تیم ملی جوانان ما توانسته در مسابقات مختلف نتایج خوبی را بدست آورد و امیدوارم در مسابقات پیش رو نیز بتوانیم خوش بدرخشیم.

نظر شما