معادله حل نشدنی نیمکت نشینی شهباززاده

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۱:۵۹
کد خبر: ۴۶۵۵۴۳
معادله حل نشدنی نیمکت نشینی شهباززاده
مهاجم سابق آبی‌پوشان که به تیم آلانیا ترکیه پیوست در نیمکت نشینی مکرر به سر می‌برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سجاد شهباززاده، مهاجم فصل گذشته آبی‌پوشان، در اوایل  لیگ برتر شانزدهم با توجه به اینکه در تمرینات این تیم هم حاضر بود اما تمایل خود را برای پیوستن به تیم آلانیور ترکیه نشان داد.

شهباززاده که فصل گذشته بازی های خوبی از خود در استقلال به نمایش گذاشت و با توجه به اینکه در لیگ برتر شانزدهم پیکره آبی‌پوشان از کادرفنی گرفته تا بازیکنان تیم تغییرات عمده‌ای پیدا کرد، به دلیل بازی خوب شهباز‌زاده کادر فنی جدید به ماندن این بازیکن تمایل نشان داد.

مهاجم 26 ساله آلانیا ترکیه در فصل گذشته 56 بار برای آبی‌پوشان به میدان رفت و 19 گل را به ثمر رساند و این امکان وجود داشت که اگر در تیم استقلال می‌ماند زوج خوبی با جابر انصاری برای آبی‌ پوشان ایجاد کند و این تیم با قوای بیشتری در رقابت‌های لیگ برتر به نتایج لازم برسد.

شهباززاده با درخشش خوبش در باشگاه استقلال می‌توانست نظر کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان را به خود جلب کند تا جایی در تیم ملی داشته باشد و در رقابت‌های جام جهانی روسیه ارزش‌های خود را به نمایش بگذارد. مهاجم سابق آبی‌پوشان اگر امروز در لیگ برتر ایران پا به توپ بود می‌توانست به عنوان بازیکن فیکس در رقابت‌های مختلف بازی کند.

شهباززاده که اکنون به عنوان مهاجم آلانیا اسپور ترکیه است به دنبال بازی در اروپا و ارتقای فوتبال خود بود اما نیمکت نشینی‌های مکرر در این تیم نمی‌تواند در ارتقای فوتبال کمکی کند، سطح فوتبال ایران نسبت به فوتبال اروپا تفاوت‌های زیادی دارد اما نیمکت نشینی در اروپا نمی‌تواند به بازیکن کمک کند.

ترکیه که این روزها با مشکلات سیاسی و اقتصادی بسیاری مواجه است به دلیل همین مشکلات بازیکنانی اعم از مهدی طارمی و رامین رضاییان که از پرسپولیس به باشگاه ترکیه پیوسته بودند از این تیم جدا شدند و به باشگاه سابق خود برگشتند. هر چند هر دو بازیکن نسبت به فصل گذشته خود فاصله بسیاری دارند. همچنین ترکیه در چند سال اخیر به دلیل حملات تروریستی به کشورهای ناامن جهان معرفی شد.

شهباززاده باید فرصت را غنیمت می‌شمرد و قبل از نیمکت نشینی به ایران برمی‌گشت و در یکی از باشگاهای ایرانی به فعالیت فوتبالی خود ادامه می‌داد تا آینده فوتبالی خود را در خطر نندازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز