حضور ورزشکاران جوجیتسو در مسابقات آسیایی کاتا تصمیمی غیرحرفه‌ای بود

رشیدی: با وجود ورزشکاران کمتر، جایگاهمان را حفظ کردیم/ رئیس انجمن جوجیستو باید پاسخگو اتفاقات ویتنام باشد

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۶:۴۲
کد خبر: ۴۶۵۷۵۷
رشیدی: با وجود ورزشکاران کمتر، جایگاهمان را حفظ کردیم/ رئیس انجمن جوجیستو باید پاسخگو اتفاقات ویتنام باشد
رئیس فدراسیون ورزش های رزمی گفت: 24 ورزشکار از فدراسیون ورزش های رزمی در قالب 6 تیم ملی در بازی های آسیایی ساحلی شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی درباره بازی های آسیایی ساحلی 2016 ویتنام با خبرنگار برنا صحبت کرد.

رئیس فدراسیون ورزش های رزمی درباره حضور تیم ورزش های رزمی در رقابت های ساحلی ویتنام گفت: 6 رشته اعزامی به رقابت های ویتنام، اتفاقات خوبی را به وجود آوردند که جا دارد به جامعه ورزش کشور، علی الخصوص خانواده محترم رزمی تبریک عرض کنم. در مسابقات 2014 پوکت، ما با 17 رشته ورزشی و با 85 ورزشکار شرکت کردیم و در جایگاه سوم مشترکی قرار گرفتیم. امسال در ویتنام در 9 رشته ورزشی و با 33 ورزشکار به مسابقات اعزام شدیم که 24 ورزشکار از فدراسیون ورزشهای رزمی در قالب 6 تیم ملی بودند که در رشته‌های موی تای، جوجیتسو، پنجاک سیلات، وکوتورین، سامبو، ووینام به رقابت پرداختند. با توجه به اینکه تعداد ورزشکاران کاروان ایران نسبت به سال 2014 بسیار کمتر شده بود، اما توانستیم رتبه خودمان را حفظ کنیم.

رشیدی در پاسخ به این سوال که علی رغم اینکه قرار نبوده ورزشکاران جوجیتسو در مسابقات کاتای ویتنام شرکت کنند، اما در این مسابقات حضور یافتند که این مسئله باعث دلخوری شهنازی شده است؛ چرا چنین اتفاقی افتاد، بیان کرد: در رشته جوجیتسو 4 شرکت کننده داشتیم که نتواستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند و تنها موفق به کسب یک مدال برنز شدند. بنده از این مسئله که ورزشکاران این رشته در رشته دیگری ثبت نام کرده اند، مطلع نبودم و این مورد را به صورت تلفنی از رئیس سازمان تیم های ملی جویا شدم و متأسفانه وی هم اظهار بی اطلاعی کرد. این مسئله ای است که در حال بررسی اش هستیم. رئیس انجمن این ثبت نام را کرده که کار بسیار غیرحرفه ای بوده است. رئیس انجمن به شورای عالی فنی دعوت خواهد شد و حتماً باید پاسخگو این قضیه باشد.

وی افزود: ما هر 2 هفته یک بار، روزهای سه شنبه، جلسه شورای عالی فنی را برگزار می کنیم و مسائل و مشکلات فدراسیون را مورد ارزیابی مداوم قرار می دهیم؛ اما در جلسه این هفته وقفه ای ایجاد کردیم و به یکشنبه هفته آتی موکول شد تا بتوانیم با استدلال بیشتری به این موضوع بپردازیم. انشالله گزارش این موضوع را یکشنبه به اطلاع می رسانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز