بسکتبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا

پرواز پترو به چین

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۳:۲۳
کد خبر: ۴۶۵۸۵۲
پرواز پترو به چین
نماینده بسکتبال کشورمان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، تهران را به مقصد چین ترک می‌کند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا برای حضور در این رقابت‌ها، ساعت 20:30 امشب تهران را به مقصد چین ترک خواهد کرد.

پترو قرار بود پیش از آغاز جام باشگاه‌های آسیا، در تورنمنت چهارجانبه‌ای به میزبانی چین شرکت کند اما به دلیل تعطیلی رسمی چینی‌های، برگزاری این تورنمنت لغو شد.

 اوشین ساهاکیان، مهراد آتشی، رسول مظفری، روزبه ارغوان، محمد جمشیدی، مهدی اسماعیلی، سالار منجی، رضا لطفی، حامد حسین‌زاده، بهنام یخچالی، روزبه ارغوان، جیمز وایت و جرالد رابینسون، بازیکنان پتروشیمی بندرامام را در جام باشگاه‌های آسیا تشکیل می‌دهند و  محمد حسن‌زاده از نفت آبادان هم به عنوان یار کمکی در این رقابت‌ها به همراه خواهد داشت.

پتروشیمی طبق برنامه اعلام شده در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم های الریاضی لبنان، الریان قطر، ONGC هند و پائیان چین تایپه هم‌گروه است و نخستین دیدار خود را ساعت 13:30 شنبه مقابل پائیان چین‌تایپه آغاز خواهد کرد.

نماینده کشورمان دومین دیدار خود را روز یکشنبه از ساعت 8 و 30 صبح مقابل ONGC هند برگزار خواهد کرد، این تیم روز دوشنبه به استراحت خواهد پرداخت و سه‌شنبه به مصاف الریان قطر خواهد رفت.

پترو چهارشنبه هفته آینده در آخرین و مهمترین دیدار دور مقدماتی خود به دیدار الریاضی لبنان می‌رود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز