مدیرعامل خبرگزاری برنا در گفتگو با ورزش و مردم:

حضور در جام جهانی خواست همه مردم ایران است/ برای صعود باید برخی نابسامانی ها را تحمل کنیم

۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۸:۳۳
کد خبر: ۴۶۶۴۶۸
حضور در جام جهانی خواست همه مردم ایران است/ برای صعود باید برخی نابسامانی ها را تحمل کنیم
مدیرعامل خبرگزاری برنا در گفتگو زنده با برنامه ورزش و مردم با اشاره به شرایط خوب تیم ملی فوتبال، صعود به جام جهانی را خواست مردم ایران دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد مبین، مدیرعامل خبرگزاری برنا در گفتگو زنده با برنامه ورزش و مردم از شبکه یک سیما درباره دیدار ایران و ازبکستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه، گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان در تاشکند توانست به برد خیلی خوبی خارج از خانه برسد. در دیدار گذشته هم تیم ملی فوتبال ایران می‌توانست مقابل چین هم  برنده باشد اما شاگردان کی‌روش نتوانستند  موقعیت‌های به دست آماده را به گل تبدیل کنند.

وی ادامه داد: اکنون تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب 3 امتیاز در صدر جدول است، در این گروه  6 تیم حضور دارند و در 3 بازی نخست با 7 امتیاز در صدر جدول با توجه به شرایط بازی در دور برگشت که وجود دارد شانس اول صعود به جام جهانی است.

مبین با بیان اکنون بیش از 50 درصد شانس صعود به جام جهانی را داریم، افزود: این برای نخستین بار است که در دو دوره مکرر می توانیم به جام جهانی صعود کنیم. دیدار کره جنوبی در  روز سه شنبه بازی بسیار مهمی است و معتقدم  کی روش به  همین  دلیل با ترکیب متفاوتی در دیدار با ازبکستان حاضر شد.

وی با اشاره به اینکه کی‌روش در دیدار با ازبکستان از بازیکنانی استفاده کرد که در دیدار با کره جنوبی  نیاز کمتری داشت، اضافه کرد:  معتقدم شرایط  برای  صعود باشکوه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی  مهیاست. البته  در این دوره از جام جهانی برخی حواشی هم وجود دارد که باید رفع شود.
مبین با تاکید بر اینکه دیدار دیروز کره جنوبی نشان داد تیم ملی کشورمان کار سنگینی برای برد مقابل کره جنوبی ندارد، افزود: اکنون تیم ملی فوتبال کشورمان  یک تیم فعال و شادابی است که در بازی روز گذشته این را نشان دادند. دیدار با کره جنوبی در روز تاسوعای حسینی با شرایط متفاوتی برگزاری می‌شود،  البته  با کمک  مردم و  بازیکنان تیم ملی، می‎‌توانیم تیم کره جنوبی را شکست دهیم  و با این برد صعودمان به جام جهانی روسیه حتمی است.
وی با تاکید بر اینکه معتقدم  فدراسیون فوتبال باید یک برنامه ریزی مناسبی انجام دهد، اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های لیگ  آبدیده می شوند و  فدراسیون فوتبال کشورمان باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام می داد تا هم اردوهای منظمی برای تیم ملی قبل از لیگ برگزاری شود و هم در برگزاری لیگ کشورمان وقفه نیافتد ولی به هرحال امروز این شرایط را داریم و برای صعود به جام جهانی باید برخی نابسامانی ها را تحمل کنیم.
مبین با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان باید به جام جهانی صعود کند، بیان کرد:  صعود به جام جهانی  خواست همه مردم کشورمان است. کی روش اطلاعات فنی بسیار مناسبی دارد و می‌تواند تیم را به جام جهانی هدایت کنند.
وی در پایان گفت: برنامه ریزی کلی فوتبال کشورمان توسط فدراسیون فوتبال انجام می‌شود و باید مدیریت لازم انجام دهد و  اگر هدف مان رسیدن به جام جهانی و ارتقای فوتبال کشور است باید با بعضی از  نابسامانی‌ها کنار بیاییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز