شهریاری: الویت‌بندی دپارتمان فوتبال ساحلی توسط باشگاه‌ها درک شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۶۶۵۶۰
شهریاری: الویت‌بندی دپارتمان فوتبال ساحلی توسط باشگاه‌ها درک شود
جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور مقامات فدراسیون فوتبال در بوشهر به تیم فوتبال پارس جنوبی اهدا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پریا شهریاری، رییس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران، که جهت اهدای جام قهرمانی تیم پارس جنوبی در بوشهر حاضر شده بود، گفت: لیگ امسال بدون کمترین حاشیه به پایان رسید. بدون شک همه تلاش فدراسیون و دپارتمان فوتبال ساحلی مبنی بر برگزاری رقابت‌های لیگ برتر با نظم خاص و طبق برنامه از پیش تعیین شده بود چرا که این مسابقات برای نخستین بار به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

شهریاری افزود: همانطور که پیش از این اطلاع‌رسانی شده بود جهت اهدای جام تیم قهرمان به همراه آقایان کفاشیان، نایب رییس اول فدراسیون، کامرانی‌فر، رییس دپارتمان داوری و کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی به بوشهر آمدیم که باشگاه پارس جنوبی با توجه به ایام ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان شرایط خوبی را برای مراسم در اهدای جام قهرمانی لیگ برتر تدارک دیده بود.

وی ادامه داد: البته با برگزاری هفته پایانی تکلیف تیم‌های دوم و سوم لیگ هم مشخص شد که جا دارد به تیم‌های ملوان بندرانزلی که به کسب مقام نایب قهرمانی و تیم مقاومت گلساپوش یزد که به مقام سوم لیگ نائل آمدند از طرف فدراسیون و دپارتمان فوتبال ساحلی تبریک عرض کنم. همچنین به تیم پارس جنوبی که قهرمانی آن پیش از این مسجل شده بود هم بار دیگر تبریک می‌گویم و برای این سه و دیگر تیم‌های حاضر در لیگ آرزوی موفقیت‌های بیشتر در رشد و توسعه بیش از پیش فوتبال ساحلی کشور را دارم.

وی ادامه داد: امسال مسابقات کشوری را در سطح بالا و پرتعداد در رده‌های مختلف آقایان و همینطور در بخش بانوان برگزار کردیم که بدون همکاری خوب مدیران باشگاه‌ها، سرپرستان، مربیان، بازیکنان، نمایندگان، ناظران، داوران و همکارانم در دپارتمان فوتبال ساحلی به این مهم دست پیدا نمی‌کردیم که جا دارد از زحماتشان تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم باشگاه‌ها نیز اولویت‌بندی‌های دپارتمان فوتبال ساحلی را که همه آنها در راستای موفقیت تیم ملی کشورمان است درک کرده باشند.

نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در حالی از ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد که بازی‌ها برای نخستین بار به طور رفت و برگشت برنامه ریزی شده بود.

امسال در لیگ فوتبال ساحلی کشور تیم های مقاومت گلساپوش یزد، شهرداری تبریز، مقاومت تیران، یاران مبارکه، ملوان بندرانزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهید جهان نژادیان، موج گناوه، ملوان بندرگز، لسمان مروارید خزر، برسام اردکان، خزر رودسر و پدیده کاسپین ساری حضور داشتند و در مجموع ۱۵۶ بازی برگزار شد.

تیم پارس جنوبی به فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ موفق شد قهرمانی خود را قطعی کند و در نهایت هفته بیشت و ششم این رقابت‌ها دیروز (۱۵ مهرماه) پیگیری شد و تیم های دوم و سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور فصل ۹۵-۹۶ مشخص شدند. ملوان بندرانزلی نایب قهرمانی و مقاومت گلساپوش یزد عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند. همچنین تیم های لسمان مروارید خزر، موج گناوه و مقاومت تیران به لیگ دسته یک سقوط کردند.

در هفته پایانی دیدار پارس جنوبی بوشهر مقابل مقاومت تیران با حضور علی کفاشیان، نایب رییس فدراسیون فوتبال، پریا رییس دپارتمان فوتبال ساحلی، حسن کامرانی فر رییس دپارتمان داوری، بهروزیانفرد مدیر کل ورزش وجوانان استان بوشهر و محمد نجفی رییس هیات فوتبال بوشهر، محمدحسین میرشمسی سرمربی و علی نادری و عباس هاشم پور مربیان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برگزار و پس از آن مراسم قهرمانی با یاد و نام سالار شهیدان از سوی باشگاه پارس جنوبی برگزار شد. از نکات این مراسم می توان به حضور علیرضا صمیمی دروازبان بوشهری تیم ملی فوتسال نیز اشاره کرد.

در ابتدای این مراسم طبق رسم محلی بوشهری‌ها نوای عزاداری محرم نواخته شد و پس از اهدای جام با طنین نام سیدالشهدا (ع) جام قهرمانی در دستان بازیکنان پارس جنوبی قرار گرفت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز