با بردن کره، هیچ دغدغه‌ای نخواهیم داشت؛

عنایتی: دیدن وحید برایم خوشحال کننده است/ سردارمان آن سردار همیشگی نیست

۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۴۶۶۶۰۲
عنایتی: دیدن وحید برایم خوشحال کننده است/ سردارمان آن سردار همیشگی نیست
مهاجم با تجربه کشورمان گفت: امیدوارم انقلابی در فوتبال رخ دهد و تفکرات دفاعی جای خود را به فوتبال تهاجمی بدهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا عنایتی مهاجم تیم صبا درخصوص شرایط تیمش به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تمرینات منظم و مفیدی را برگزار می‌کنیم که باعث شده به مرزآمادگی برسیم. در بازی مقابل مقاومت تهران، کادرفنی تصمیم گرفت بیشتر به جوانان تیم و آن‌هایی که تاکنون کمتر فرصت بازی کردن داشته‌اند، بازی بدهد تا به آمادگی برسند و آن‌ها نیز بسیار با انگیزه ظاهر شدند و برد خوبی را رقم زدند.

عنایتی درمورد بازی جمعه صبا برابر فولاد گفت: قطعا بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. هم ما و هم فولاد به این سه امتیاز نیاز داریم بنابراین هردوطرف با تمام توان در مسابقه حاضر خواهند شد. خوشبختانه با تمریناتی که پشت سرگذاشتیم علیرغم تعطیلی‌های پی‌در‌پی لیگ، اکنون آمادگی خوبی داریم و امیدوارم در ادامه مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

مهاجم اسبق استقلال درخصوص رویارویی با دروازه‌بان سابق این تیم گفت: دیدن وحید برای من جذابترین نکته این بازی است. واقعا خوشحالم که قرار است او را پس از مدت‌ها ببینم. به نظرم این دوستی‌ها و رفاقت‌ها در فوتبال از همه چیز مهمتر است. درست است که درزمین مسابقه باید بجنگیم و تلاش کنیم اما بعد از آن رفاقت‌هاست که می‌ماند.

مهاجم با تجربه کشورمان، درخصوص بازی تیم ملی مقابل ازبکستان، اظهار داشت: این بازی به لحاظ امتیازی برایمان اهمیت بالایی داشت و خداراشکر که توانستیم سه امتیاز شیرین را کسب کنیم. این سه امتیاز بیرون از خانه قطعا برای صعود به جام‌جهانی کمک زیادی به ما خواهد کرد. به نظرم در دفاع و حمله نظم خوبی داشتیم و برای همین به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. امیدوارم مقابل کره هم به پیروزی برسیم تا هیچ دغدغه‌ای بابت صعود نداشته باشیم.

آقای گل اسبق فوتبال کشورمان درمورد وضعیت گلزنی تیم ملی گفت: جذابیت فوتبال به گل زدن آن است. ما مهاجمان خوبی را در تیم کشورمان داریم اما متاسفانه چندوقتی است که آن‌ها کیفیت گذشته را ندارند. سردارمان آن سردار همیشگی نیست. قوچان نژاد آن گوچی قبلی نیست. این درست است که یک فوتبالیست ممکن است گاهی نتواند توانایی‌های خودش را به هردلیلی بروز دهد اما درحال حاضر توقع ما از این مهاجمان بالاست و دوست داریم آن‌ها را همیشه با گلزنی ببینیم. البته شاید تفکرات و دستورات تاکتیکی هم در این مساله دخیل باشد.

عنایتی اضافه کرد: در حال حاضر فوتبال دنیا تدافعی شده. همه تیم‌ها اول سعی می‌کنند گلی دریافت نکند. این موضوع فقط مختص فوتبال ما نیست. همه تیم‌های دنیا با همین سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کنند و تلاششان این است که ابتدا گل نخورند. تنها دو تیم بارسلون و رئال هستند که خوب گل می‌زنند. امیدوارم انقلابی در فوتبال رخ دهد و تفکرات دفاعی جای خود را به فوتبال تهاجمی بدهند تا شاهد مسابقات پرگل و دیدنی همه جای دنیا باشیم.

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز