بسکتبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا

برتری یک نیمه‌ای پترو برابر پائویان

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۹:۵۱
کد خبر: ۴۶۶۷۸۸
برتری یک نیمه‌ای پترو برابر پائویان
نیمه نخست دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی ایران و پائویان چین تایپه با برتری 51 بر 45 پترو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام نماینده کشورمان در بیست و پنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیا، ساعت 10:30 امروز در سالن المپیک سنتر شنزوی چین به مصاف پائویان چین تایپه رفت تا کار خود را در این رقابت‌ها آغاز کند.

بازیکنان آغازکننده پتروشیمی بندرامام: بهنام یخچالی، اوشین ساهاکیان، جرالد رابینسون، جیمز وایت و روزبه ارغوان

سرمربی: مهران شاهین‌طبع

بازیکنان آغازکننده پائویان: وو، تان، لین (کاپیتان)، کوئنسی دیویس و کریتون

داوران: احمد البلوشی (عمان)، احمد علی یاسین السویلی (عراق) و ژیائونگ یانگ (چین)

 

کوارتر نخست؛ (پتروشیمی 27 – پائویان 21) آغاز خوب

پائویان سبد اول را دشت کرد و با پرتاب موفق کوئنسی دیویس 2 امتیاز از نماینده کشورمان پیش افتاد اما اوشین ساهاکیان با پرتابی منطقه‌ای، نوید روز خوبی را به شاگردان شاهین‌طبع داد و 3 بر 2 پترو را پیش انداخت. در ادامه کار خوب رابینسون اختلاف را بیشتر کرد و پتروشیمی می‌رفت که ابتکار عمل را به دست بگیرد. آن سوی میدان اما قهرمان چین تایپه به این سادگی‌ها تسلیم شدنی نبود و با اتکا به دیویس و لین، کاپیتان کهنه‌کار خود، سایه به سایه و گام به گام با پترو پیش می‌آمد تا در امتیاز 9 بازی را به تساوی بکشد. پرتاب منطقه‌ای وایت بازهم پترو را پیش انداخت. دقایقی بعد پائویان از دفاع سخت نماینده ایران دو پرتاب آزاد گرفت تا کوئنسی دیویس بازهم اختلاف را به حداقل برساند. از این لحظه به بعد، دوئل رابینسون از پترو و دیویس از پائویان آغاز شد تا هریک از این بازیکنان برای تیم‌های خودی امتیازگیری کنند. در دقایق پایانی کوارتر نخست شاهین‌طبع، محمد حسن‌زاده را هم به میدان فرستاد تا فوورارد قدرتی ملی‌پوش که به عنوان یارکمکی پتروشیمی را همراهی می‌کند هم برای نماینده ایران امتیازآوری کند. وو هم برای پائویان نمایش خوبی داشت تا سرانجام کوارتر نخست این دیدار با برتری 27 بر 21 پتروشیمی ایران به پایان برسد.

 

کوارتر دوم؛ (پتروشیمی 24- پائویان 24) دیسکالیفه شدن مشایخی!

مهران شاهین‌طبع با تغییراتی که در ترکیب تیم خود داشت، رفته رفته بازی را از دست نماینده چین تایپه بیرون کشید اما یک اعتراض سجاد مشایخی (دیگر بازیکن کمکی پترو) باعث شد این بازیکن دیسکالیفه شود. پس از این اتفاق، پائویان، انگار جان تازه‌ای گرفت و با استفاده از اشتباهات دفاع تیم ایران فاصله را با پترو کمتر و کمتر کرد، تا در پایان وقت دوم، نتیجه بازی در عدد 24 به تساوی کشیده شود و نیمه نخست با برتری 51 بر 45 پتروشیمی بندرامام به پایان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز