محسن ایران‌نژاد، بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با برنا:

برای برد به رفسنجان می‌رویم/ موقعیت‌های گل گهر تبدیل به گل نشد/ مصدومیتم تمام شده و آماده بازی با تصمیم سرمربی هستم/دوازه بان بادران فوق‌العاده کار کرد

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۱:۴۵
کد خبر: ۴۶۶۸۶۶
برای برد به رفسنجان می‌رویم/ موقعیت‌های گل گهر تبدیل به گل نشد/ مصدومیتم تمام شده و آماده بازی با تصمیم سرمربی هستم/دوازه بان بادران فوق‌العاده کار کرد
بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما برای برد به رفسنجان می‌رویم و تلاش خود را می‌‎کنیم که با پیروزی از مین مسابقه خارج شویم و مطمئنا بازیکنان مس رفسنجان هم تلاش خود را خواهند کرد.

محسن ایران نژاد در گفت‌وگو با برنا در مورد شکست گل گهر پس از هشت هفته اظهار داشت: در فوتبال این مسائل طبیعی است و همین‌طور که هشت هفته را بدون شکست پشت سر گذاشتیم، دیروز شکست خوردیم و روز خوب بچه‌ها نبود.

او ادامه داد: با این حال موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که متاسفانه گل نشدند، بادران هم خوب کار کرد، علی الخصوص دروازه بان این تیم آقای غلامی که دیروز فوق‌العاده بود.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به اخراج کاپیتان تیم بادران از زمبن مسابقه اضافه کرد: بادرانی‌ها از وقتی هم که ده نفره شدند، انگار انرژی‌شان مضاعف شد و بهتر شدند. در ضد حمله‌ها موفق بودند و در دقایق 89 و 94 توانستند گلزنی کنند.

ایران‌نژاد افزود: زمانی که گل اول را دریافت کردیم، بچه‌ها تلاش کردند که نتیجه را به مساوی تبدیل کنند که ضدحمله خوردند و گل دوم را هم دریافت کردند و متاسفانه بعد از هشت هفته شکست خوردیم.

او در مورد توپ‌هایی که توسط بازیکنان گل‌گهر به تیرک دروازه حربف برخورد کرد و یا از کنار دروازه با فاصله اندکی به بیرون رفت و یا به وسیله گلر تیم بادران مهار شد، گفت: یک وقت‌هایی در فوتبال خوش شانسی مطرح است، به یاد دارم در بازی با اکسین البرز ما ده نفره شدیم ولی بازی یک هیچ باخته را دو بر یک بردیم و باید عنوان کنم که وقتی تیمی یکی از یاران خود را اخراج شده می‌بیند یک انرژی مضاعفی می‌گیرد، چون می‌خواهد کمبود آن یک نفر را جبران کنند و دیروز برای بادران چنین اتفاقی روی داد.

ایران‌نژاد ادامه داد: ما هم فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم ولی این فرصت‌ها و موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد و از آن طرف هم مجید غلامی، دروازه‎‌بان تیم بادران عالی کار کرد و توپ‌های خیلی خوبی را گرفت و این باعث شد تیم حریف روحیه بگیرد. بازهم بچه‌های ما تلاش کردند که سه امتیاز مسابقه را بگیرند که روی غافل‌گیری و ضدحمله گل خوردیم.

این بازیکن تیم گل‌گهر در مورد بحث بین میثاقیان و بگوویچ نیز اظهار داشت: بحثی نبود فقط آقای بگوویچ طرف نیمکت میهمان نرفت و از مشکلاتی که قبلا داشته‌اند، بی اطلاع هستم

ایران‌نژاد در باره بازی پیش‌رو با مس رفسنجان در که در زمین رفسنجان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: تیم رفسنجان الان شرایط خوبی ندارد و می‌خواهد از این شزایط خارج شود و نیاز به برد دارد و ما هم اگر بخواهیم در کورس قهرمانی بمانیم نیاز به برد داریم. بازی سختی است و همیشه بازی‌های رفسنجان و سیرجان جذابیت‌های خاص خود را دارد چون دو تیم هم استانی هستند.

او افزود: ما برای برد به رفسنجان می‌رویم و تلاش خود را می‌‎کنیم که با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم و مطمئنا بازیکنان مس رفسنجان هم تلاش خود را خواهند کرد.

ایران‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا به شرایط بازی رسیده و مصدومیتش را پشت سر گذاشته است، گفت: من تقریبا آماده بازی کردن هستم و تمریناتم را شروع کرده‌ام و هر زمان آقای بگوویچ صلاح بدانند بازی خواهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز