نگاه تخصصی به ورزش داریم

شهریان: رهبر معظم انقلاب بزرگترین حامی ورزش بانوان است

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۴:۰۰
کد خبر: ۴۶۶۹۷۴
شهریان: رهبر معظم انقلاب بزرگترین حامی ورزش بانوان است
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بزرگترین حامی ورزش بانوان در کشور را رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رباب شهریان، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی تختی تهران از تمرینات تیم ملی دوگانه بانوان که برای رقابتهای غرب اسیا آماده می شود، دیدن کرد.

وی  از دوگانه به عنوان رشته ایی که در بازی‌های المپیک جایگاه بالایی دارد ،نام برد و موضع وزارتخانه متبوع را حمایت از این رشته دانست و بیان کرد: نگاه ما به ورزش‌های دوگانه و سه گانه فنی و تخصصی است و اعتقادمان بر این است که بانوان ایرانی گام‌های اولیه را برای رشد و توسعه این ورزش در میادین بین المللی برداشته‌اند .

شهریان ادامه داد: همیشه قرار گرفتن در مسیر جدید دشواری‌های خاص خود را دارد به همین دلیل تیم ملی دوگانه بانوان در شرایط فعلی با سختی‌هایی مواجه هستند اما با توجه به پتانسیلی که دارند و شایستگی‌هایی که به منصه ظهور رسانده اند آینده موفقیت امیزی پیش روی آنها قرار دارد به همین دلیل با حمایت وزارت ورزش و جوانان به رقابت‎های غرب اسیا اعزام خواهند شد.

معاون ورزش بانوان با اشاره به نیمی از جمعیت کشور که بانوان به خود اختصاص داده اند،اهمیت ارتقا سطح سلامتی آنها که منجر به سلامتی جامعه می شود را مورد توجه قرار داد و از حمایتهای رییس فدراسیون سه گانه که نگاه ویژه به فعالیت‌های ورزش در حوزه بانوان داشته اند به نیکی یاد کرد.

به گفته شهریان سلامتی جامعه بانوان که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند از این نظر که در تربیت نیمی دیگر از جامعه نقش محوری دارند ،اهمیت خاصی دارد.

معاون وزیر با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون ورزش که همیشه از افتخار آفرینی بانوی مسلمانی ایرانی به عنوان یک کار بارزش و با عظمت یاد کرده اند ،افزود: بدون شک حمایت های معنوی مقام معظم رهبری پشتوانه بسیار با ارزشی برای جامعه ورزش است بطوریکه باید با احساس مسولیت از این قرصت در راستای توسعه و پیشرفت ورزش بانوان بهره ببریم.

شهریان همچنین حمایت‌های دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه ورزش بانوان را خوب توصیف کرد و از تاکید دولت یازدهم در راستای توسعه متوازن ورزش در آقایان و بانوان به عنوان یک فرصت خوب نام برد که موجبات تعالی بیش از گذشته را برای جامعه بانوان رقم زده است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگتریت اهداف وزارت ورزش و جوانان در حوزه بانوان ،مشارکت حداکثری زنان در فعالیت های ورزشی است ،بیان کرد: افزایش حضور بانوان در فعالیت های ورزشی که منجر به توسعه ورزش عمومی می شود در نهایت موجبات پدید امدن استعدادهایی خوب و نخبگانی شایسته برای ورزش قهرمانی است.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ،بانوان ملی پوش کشورمان را که در عرصه های بین المللی حضور می یابند الگوی شایسته زن مسلمان ایرانی دانست که سفیران جمهوری اسلامی ایران در قالب ارزشهای اسلامی در جهان هستند.

در این دیدار سردار صبور رییس فدراسیون سه گانه از حمایت وزارت ورزش و جوانان در راستای اعزام این تیم به مسابقات غرب آسیا تقدیر کرد و فعالیت‌هایی را که طی سالهای اخیر در حوزه معاونت ورزش بانوان این وزارتخانه صورت گرفته ،تعالی بخش دانست و ابراز امیدواری کرد که با ادامه حمایت‌ها و توجه ویژه به ورزش بانوان ،فدراسیون سه گانه می تواند رشد بیشتری در زمینه پرورش ورزشکاران و قهرمانان داشته باشد.

رییس فدراسیون ورزش سه گانه اهمیت توسعه ورزش در بین بانوان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان ساخت: افزایش توجه به ورزش بانوان سلامت کل جامعه را به دنبال خواهد داشت چرا که پرورش مادران سالم می تواند فرزندانی سالم را تربیت و در نهایت موجب ارتقا سطح سلامتی و شادابی جامعه گردد.

مهرناز حسین جمال نایب رییس بانوان فدراسیون سه گانه کشورمان نیز دقایقی به ارائه گزارش فعالیتهای بانوان این فدراسیون پرداخت.وی با اشاره به 90 بانوی حرفه ایی زیر مجموعه این فدراسیون ،پتانسیل رشد و پیشرفت را در انها بالا عنوان کرد.

زهرا بهشتی راد سرمربی تیم ملی دوگانه بانوان نیز آخرین وضعیت آمادگی این تیم را تشریح کرد.

در این دیدار ،ملی پوشان دوگانه بانوان دقایقی به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند که با توجه ویژه معاون ورزش بانوان و اعلام حمایت و حل برخی مشکلات و کمبودهای انها همراه شد.

تیم ملی دوگانه بانوان ایران از 28 آبان در رقابت های غرب آسیا که در کشور اردن برگزار می شود ،شرکت خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز