پیروانی: کشور ایران پر از استعداد است

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۰:۵۰
کد خبر: ۴۶۷۰۹۶
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در مراسم بدرقه تیم ملی جوانان گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال همچون گذشته حمایت های خود را از تیم های ملی پایه دریغ نکند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان با تشکر از بازیکنان تیمش و خانواده آنها اظهار کرد: در روزهای گذشته مجبور شدیم دو بازیکن را از اردو خارج کنیم و این بازیکنان هنگام جدا شدن از تیم چنان متن خوبی را برای تیم ملی نوشتند که من از آنها درس گرفتم. بازیکنان شایسته ای را برای تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کردم و تیم ملی پراکندگی بسیار خوبی در استان های کشور دارند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر می خواستم می توانستم سه تیم بسیار خوب را انتخاب کنم. کشور ما پر از استعداد است.امیدوارم فدراسیون فوتبال همچون گذشته حمایت های خود را از تیم های ملی پایه دریغ نکند. فوتبال ما به لحاظ استعداد غنی است. این بازیکنان صبح، فوتبالی را مقابل تیم ملی بزرگسالان به نمایش گذاشتند که موجب تعجب بازیکنان و کادرفنی تیم ملی بزرگسالان شده بود. به هر حال از فدراسیون فوتبال ممنونم. درست است که بازی تدارکاتی کمی داشتیم اما سعی کردیم بهترین تیم را آماده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز