قایقرانی قهرمانی کشور

نتایج مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۱:۵۶:۵۲
کد خبر: ۴۶۷۱۵۴
مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام دیروز پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا،   در رقابت های امروز قایقرانان در مواد کایاک یکنفره، دونفره و چهارنفره و کانوی یکنفره و دونفره 200 متر به مصاف یکدیگر رفتند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

 

  در کایاک یکنفره 200 متر بزرگسالان علی آقامیرزایی از گیلان مقام اول را بدست آورد، مجید جواهری از خراسان رضوی دوم شد و هادی جعفری از کرمانشاه مقام سوم را از آن خود کرد.

 

: در کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان کیا اسکندانی از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه و علی الماسی از همدان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

 

در کایاک یکنفره 200 متر جوانان شایان مافی از گیلان اول، کسری اشرفی از کردستان دوم و خزر ماهینی از بوشهر سوم شدند.

در کانوی یکنفره 200 متر جوانان رشاد وفائی از کردستان، علیرضا حسینی از گیلان و علی جان بابایی از مازندران رتبه های نخست را از آن خود کردند.

 

  در کایاک دونفره 200 متر بزرگسالان بابک دربان و علیرضا علیمحمدی از تهران مقام نخست را از آن خود کردند، امیرحسین غریب و علیرضا فرمانده از گیلان دوم شدند و مصطفی نوری و محمد ولدی از همدان جایگاه سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره 200 متر بزرگسالان مهرداد دانیالی و سهیل نوروزنژاد از گیلان اول، سروش رضویان و معراج محمد زاده از تهران دوم و مهدی بحری پور و عباس بحری پور از آذربایجان شرقی سوم شدند.

 

 در کایاک دونفره 200 متر جوانان شایان مافی و محمد زارع از گیلان، مهرشاد شریفی و امیر خوانساری از مازندران و سینا اطاعتی و کوروش فرجی از تهران اول تا سوم شدند.

 

در کانوی دونفره 200 متر جوانان نبی رضایی و علی جان بابایی از مازندران مقام اول، بهراد پیوندسرخی و علیرضا حسینی از گیلان مقام دوم و امیرحسین ماهینی و شایان حسینی از بوشهر مقام سوم را بدست آوردند.

 

در کایاک چهارنفره 200 متر بزرگسالان تیم گیلان با ترکیب جواد مومنی، علی آقامیرزایی، امیر غریب و پیمان قویدل از گیلان اول شدند، تیم تهران با ترکیب علی جمشیدی، بابک دربان، پوریا شریفی و علیرضا علیمحمدی در رده دوم قرار گرفتند و تیم مازندران با ترکیب امین بوداغی، صابر خامش، نیما رمضانی و سجاد مختاری از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

 

  در کایاک چهارنفره 200 متر جوانان تیم گیلان با ترکیب شایان مافی، ابوالفضل درجزی، محمد زارع و امیر آقامیرزایی مقام نخست را بدست آوردند، تیم مازندران با ترکیب یوسف پشتوان، امیر خوانساری، محمد بالی اسلامی و مهرشاد شریفی دوم شد و تیم تهران با ترکیب آرمین حیدرزاده، امیر رضانژاد، پارسا امیدوار و سینا اطاعتی در رده سوم قرار گرفت.

 

بر این اساس بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان پس از برگزاری 63 مسابقه در دریاچه آزادی به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز