استقلال بزرگ نیاز به اتحاد و یکدلی همه دارد؛

منصوریان: سکوتم ادامه دار خواهد بود/دوست ندارم بین نفرات قبلی و فعلی اختلافی وجود داشته باشد

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۲:۲۱
کد خبر: ۴۶۷۶۴۲
منصوریان: سکوتم ادامه دار خواهد بود/دوست ندارم بین نفرات قبلی و فعلی اختلافی وجود داشته باشد
سرمربی استقلال گفت: در بازی درون تیمی شاهد یک فوتبال محکم، جدی و تاکتیکی بودم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا منصوریان در مورد اتفاقات و حرف و حدیث‌های اخیر در مورد او و تیمش گفت: مدتی است به دلیل حفظ آرامش تیم و تمرکز خودم، در سکوت کامل به سر می برم و این سکوت ادامه دار خواهد بود. در مورد مسائل و اتفاقات چند هفته اخیر صحبتی با رسانه ها نداشته‌ام. همه مسائل را به طور دقیق و کامل رصد می‌کنم و در جریان همه مسائل هستم اما اگر صحبتی نکرده ام، به جهت حفظ آرامش تیم و تمرکز خودم بوده است اما ضروری است که چند نکته را متذکر شوم.

منصوریان ادامه داد: روز شنبه یک بازی درون تیمی بسیار خوب داشتیم. با وجود اینکه این بازی درون تیمی و دوستانه بود اما هیچ شباهتی به بازی دوستانه نداشت و شبیه یک بازی رسمی و جدی بود. شاهد یک فوتبال محکم، کاملا جدی و تاکتیکی بودم که مرا بسیار امیدوار کرد. نشانه های مثبت و خوبی دیدم و چند بازیکن توانستند به خوبی خودشان را نشان دهند. امیدوارم استقلال روند مطلوب و رو به رشد خود را همچنان ادامه دهد.

سرمربی استقلال درپایان گفت : کلیه کسانی که برای استقلال زحمت کشیده‌اند و می‌کشند، برای من عزیزند و  احترام خاصی برایشان قائلم. دوست ندارم میان تمام عزیزانی که پیش از این در استقلال بوده‌اند و عزیزانی که در حال حاضر برای تیم زحمت می کشند، اختلاف نظر وجود داشته باشد. استقلال بزرگ نیاز به اتحاد و یکدلی همه مسئولان فعلی و سابق دارد و دوست دارم همه بزرگان و برداران عزیز من به خاطر نام بزرگ استقلال دوستی و آرامش تیم را در اولویت خود بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز