هماهنگی بازیکنان باید بهترشود

حاج رضایی: بردهایمان برابر کره جنوبی اقتصادی است/ بیرانوند کم کارترین بازیکن زمین بود

۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۶:۰۸
کد خبر: ۴۶۸۲۶۵
حاج رضایی: بردهایمان برابر کره جنوبی اقتصادی است/ بیرانوند کم کارترین بازیکن زمین بود
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بردهای تیم ملی کشورمان برابر کره جنوبی برد اقتصادی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر حاج رضایی، کارشناس فوتبال کشورمان، درباره دیدار ایران و کره جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه گفت: برنامه کارلوس کی‌روش‌، سرمربی تیم ملی کشورمان در این دیدار حمله از کناره ها بود و سردار آزمون در نیمه نخست با پاس زیبای رامین رضاییان تواست به گل برسد.

وی با بیان اینکه تیم ملی کره جنوبی باید از بازیکنان کناری خود بیشتر استفاده کند، افزود: تیم ملی کشورمان نسبت به تیم ملی کره جنوبی برتری دارد اما بعد از رسیدن به گل، بازی را رها کرد و فرصت حمله به تیم ملی کره داد.

به گفته این کارشناس، بردهای تیم ملی کشورمان برابر کره جنوبی برد اقتصادی است.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی امروز فوتبال بسیار زیبایی از خود به نمایش گذاشت، افزود: تیم ملی می‌توانست در جریان بازی به گل‌های بییشتری برسد. باید هماهنگی بین شاگردان کی‌روش افزایش پیدا کند تا فرصت‌ها به گل تبدیل شوند.

حاج رضایی ادامه داد: در جریان بازی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی کم کارترین بازیکن بود. مدافعان ایران توانستند حملات کره جنوبی را به خوبی مهار کنند. در جریان بازی شاگردان کی‌روش توانستند از کناره‌های زمین کره‌ جنوبی حملات خوبی داشته باشد.

وی در پایان گفت: کره جنوبی در رقابت‌‎های مقدماتی جام جهانی روسیه تاکنون 5 گل را دریافت کردند که این نشان می‌دهد این تیم خط دفاعی مناسبی ندارد و اگر سرمربی کره جنوبی نقاط ضعف خود را برطرف نکند در آینده گل‌های بیشتری دریافت خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز