نشان دادیم که هر بار می‌توانیم کره را شکست دهیم

دژاگه: تمام امتیازهای خانگی را لازم داریم

۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۶۸۲۷۶
دژاگه: تمام امتیازهای خانگی را لازم داریم
بازیکن تیم ملی ایران گفت: خوشحالم که توانستم بعد از ۵ هفته مصدومیت،‌ بدون درد بازی کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه مقابل کره جنوبی به برتری رسید. اشکان دژاگه درباره بازی با کره جنوبی گفت:‌ نشان دادیم که اگر مانند یک تیم بازی کنیم هر بار می‌توانیم کره را شکست دهیم. بازیکنان امروز جنگیدند و من از بازی خودم بسیار راضی‌ام و خوشحالم که توانستم بعد از ۵ هفته مصدومیت،‌ بدون درد بازی کنم و از همه چیز مهم‌تر اینکه خوشحالم سه امتیاز خانگی را از این بازی گرفتیم.

ملی‌پوش ایران درباره فضای ورزشگاه آزادی در این دیدار گفت: خوشبختانه ما و هواداران توانستیم کاری کنیم که به این روز خیلی مهم احترام بگذاریم. همین طور خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم هواداران را راضی به خانه‌هایشان بفرستیم. آن‌ها از اول تا آخر بازی از ما حمایت کردند و همان طور که کره‌ای‌ها قبل از بازی گفته بودند فضای ورزشگاه آزادی کار را برای آن‌ها بسیار سخت کرده بود.

او درباره شانس صعود ایران به جام جهانی هم گفت: بازی امروز خیلی مهم بود. باید تلاش کنیم تمام سه امتیازهای بازی‌های خانگی را بگیریم. اکنون ۱۰ امتیاز داریم اما باید برای بازی با سوریه آماده شویم. این تیم حریف آسانی نیست. آن‌ها در چین میزبان را شکست دادند در حالی که ما نتوانستیم. باید دقت کنیم و در تمام بازی‌ها از دقیقه اول تا آخر خوب کار کنیم تا با کمک خداوند به جام جهانی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز