جدال ۱۰۲۴ کاراته کا در رقابت های جهانی کاراته اتریش

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۴:۳۶
کد خبر: ۴۶۸۴۵۵
جدال ۱۰۲۴ کاراته کا در رقابت های جهانی کاراته اتریش
در رقابت های جهانی اتریش 1024 کاراته کا مبارزه می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زنگ آغاز بیست و سومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان 12 روز دیگر در شهر لینز اتریش به صدا در می آید که با پایان یافتن مهلت ثبت نام بازیها 1024 کاراته کا مطرح از 118 کشور جهان دور هم گرد آمده اند تا در یک میدان رسمی رودروی هم قرار بگیرند.

مبارزات کاراته کاها از 5 آبان ماه برابر با 26 اکتبربا انجام مسابقات کاتای انفرادی مردان و زنان آغاز خواهد شد و تا 9 آبان ماه هم ادامه دارد. مبارزاتی که تا پیش از این میان اهالی کاراته از اهمیت بالایی برخوردار بود.اما حالا این رشته پرطرفدار و جذاب به المپیک 2020 پیوسته است.

در میان اسامی شرکت کنندگان در این رقابتها حضور نفراتی چون ریو کیانو، آنتونیو دیاز، بوروس داگلاس، لوئیجی بوسا، نو بیتس، گوگیتا، ریتارو آراگا، انیس ارکان، اوگور آکتاش و... به چشم می خورد که هر کدام با کوله باری از تجربه و عناوین مختلف قهرمانی از رقابتهای مختلف، پا به عرصه جهانی گذاشته اند.

اما در میان نفرات تیم ملی کشورمان هم امیر مهدی زاده دارنده مدال طلای 2012 فرانسه و مدال برنز سال 2014، سعید احمدی نایب قهرمان جهان در سال 2012 و دارنده مدال طلای کومیته تیمی در سال 2014، ذبیح اله پورشیب دارنده مدال طلای کومیته تیمی سال 2014 و مدال برنز سال 2012، سجاد گنج زاده دارنده مدال طلای کومیته تیمی و مدال نقره انفرادی سال و مدال برنز سال 2012، ایمان سنچولی دارنده مدال طلای کومیته تیمی سال 2014،بهمن عسگری دارنده مدال طلای کومیته تیمی 2014، علی فداکار دارنده مدال برنز در بخش مردان و حمیده عباسعلی دارنده مدال نقره سال 2014 و مهسا افسانه دارنده مدال برنز کاتای انفرادی در سال 2014 در بخش بانوان نفراتی هستند که علاوه بر کسب مدال از این رقابتها از تجربه لازم هم برخوردارند و امید دارند تا عنوان قهرمانی خود را تکرار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز