سبزی‌های تبریز در ورزشگاه اختصاصی؛

بازی سخت آبی‌پوشان در تبریز

۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۰:۴۱
کد خبر: ۴۶۸۷۵۷
بازی سخت آبی‌پوشان در تبریز
ماشین سازی تبریز امروز در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

به  گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته هشتم لیگ برتر ماشین سازی تبریز راس ساعت 15:00 در ورزشگاه بنیاد دیزل در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

قرار بود این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود اما با تصمیم مسئولان ماشین سازی به عنوان تیم میزبان، برگزاری این بازی در زمین بنیان دیزل، ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد، صورت خواهد گرفت. پیش از این سبزهای تبریز قصد داشتند بازی را در زمین اختصاصی تراکتورسازی برگزار کنند اما این مساله مورد موافقت قرار نگرفت.

ع.

شاگردان رسول خطیبی، در بازی گذشته خود توانستند با دو گل از نفت تهران برنده دیدار شوند و در 7 بازی فقط به 6 امتیاز دست یافت و در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت. این تیم  با یک برد و سه باخت در انتهای جدول قرار دارد در صورتی که در اوایل فصل تیم ماشین سازی نتایج بدی کسب نکرده بود اما با گذشت زمان نتایج ضعیفی را به دست آورد.

استقلال خوزستان با سرمربی، سید سیروس پور موسوی، در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد که در دیدار گذشته خود در برابر  پیکان تن به شکست داد . قهرمان فصل گذشته لیگ پانزدهم با یک برد و دو باخت به 7 امتیاز رسید در صورتی که همه انتظار داشتند این تیم همانند فصل گذشته از مدعیان قهرمانی لیگ باشد.

ماشین‌سازی آندرانیک تیموریان را به همراه ندارد و کمیته انظباطی هم  یوسف بخشی‌زاده مربی این تیم را به دلیل مسائل انظباطی در این دیدار محروم کرد. عزت‌الله پورغاز، مدافع مرکزی استقلال خوزستان هم  به دلیل کارت زرد نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

1905134

داوران این دیدار از سوی سازمان لیگ  حسن اکرمی،  اسد حاج محمد، محمد عطایی، شاهو اصلانی  و ناظر: مسعود عنایت اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز